טלוויזיה

חנוך דאום חוטף מעלמה זק: "מנסה להבין אם אתה יותר שוביניסט או גזען"

דרמה קומית חדשה בקשת 12 המבוססת על רב המכר של חנוך דאום "החיים הם תקופה קשה". בסדרה מככבת, בין היתר, עלמה זק, בתפקיד אשתו של דאום, שלא חוסכת ממנו ביקורת. מי קרובת משפחתו של הפוליטיקאי שתגלם את בתו של הקומיקאי?

מערכת ice | 
עלמה זק, חנוך דאום (צילום פלאש 90/ משה שי, אורן בן חקון)
ספרו רב-המכר של הקומיקאי והפובליציסט חנוך דאום "החיים הם תקופה קשה", הופך לדרמה קומית חדשה שתשודר בקשת 12 החל מיום שני הקרוב. הספר, כמו גם הסדרה החדשה, מציגים סיפורים מחייו האישיים של דאום והדיסוננסים בחייו כמתנחל שלא שומר שבת אבל הולך לבית כנסת ועדיין אינו חובש כיפה. כלומר, המורכבות של להיות בין דתי לחילוני, בין ימני לשמאלני, ובין מתנחל לאיש תקשורת ליברל וסטנדאפיסט נושך.
מלבד דאום, שישחק את עצמו בתפקיד הראשי, בסדרה יככבו גם עלמה זק - בתפקיד אשתו של דאום, אפרת, שי אביבי – בתפקיד הרב הראשי של הישוב, ונטע רוט (אחייניתו של יאיר לפיד) בתפקיד בתו של דאום. בנוסף, בסדרה יפציעו בהופעות אורח גם אמיר דדון, אושרית סרוסי ועומר עציון.

כזכור, בחודש שעבר דאום הודיע כי ינחה את הטקס האלטרנטיבי לאירועי ה-7 באוקטובר וביקר את השרה מירי רגב, האחראית על הטקס הממלכתי: "לאחר ששמעתי את דבריה הפוצעים והמכאיבים כל כך של מירי רגב, קיבלתי על עצמי להנחות את טקס הזיכרון הלאומי של המשפחות השכולות והחטופים", כתב, "כשם שהגיבורים שלנו נלחמו יחד באותה שבת ארורה, כך אנחנו נעמוד יחד, מימין ומשמאל, דתיים וחילוניים בחיבוק משותף. לזכרם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה