תקשורת ומדיה

מגיש כאן 11 נגד חנוך דאום: "פירק אותנו, פצע מכוער בגופה של הממלכה"

איש התקשורת התייחס בטורו השבועי במעריב לסערת טקס יום הזיכרון הממלכתי לציון שנה לאירועי ה-7 באוקטובר. אמנם בתחילה הודה כי "לו הדבר היה תלוי בי, וכבר הוחלט להפיק טקס, סביר שהייתה נמצאת דרך להתנהל סביבו אחרת". אלא שאז, תקף את מארגני האירועים האלטרנטיביים
מערכת ice |  8
קלמן ליבסקינד (צילום מסך כאן 11)
איש התקשורת, עיתונאי ושדרן כאן רשת ב' קלמן ליבסקינד התייחס הבוקר (שישי) בטורו השבועי בעיתון מעריב לסערת טקס יום הזיכרון הממלכתי לציון שנה לאירועי טבח ה-7 באוקטובר. הוא הדגיש את נחיצות אחדות השורות סביב אירועי הזיכרון, שלח ביקורת נחרצת כלפי מארגני האירועים האלטרנטיביים.
"לו הדבר היה תלוי בי, יכול להיות שכלל לא היה טקס", פתח ליבסקינד את דבריו. "לו הדבר היה תלוי בי, וכבר הוחלט להפיק טקס, סביר שהייתה נמצאת דרך להתנהל סביבו אחרת". בהמשך, תקף את המבקרים: "כל מי שלא טוב לו משהו שעושה הממשלה - והרי תמיד למישהו מאיתנו לא טוב משהו - בונה לו אלטרנטיבה".
"קראתי את ההודעה שפרסם השבוע חנוך דאום", הוסיף ליבסקינד. "חנוך דאום הוא איש טוב. טוב מאוד. וככזה, ברור לי שמה שהוא חולל פה השבוע בא ממקום של רצון טוב. אלא שלא תמיד כוונות טובות ורצונות טובים מובילים לתוצאה טובה. ובמקרה הזה, דאום לא חיבר אותנו השבוע. דאום פירק. בדיוק הפוך ממה שהוא עושה בחייו בכלל, ומאז 7 באוקטובר בפרט".
"מדינת ישראל, הרשמית, האחת, היחידה, זו שאין לה אלטרנטיבה, ארגנה מיזם ממלכתי. וכשאתה מחליט להתחרות בה, גם אם אתה קורא למה שאתה עושה 'טקס זיכרון לאומי', שום דבר בו איננו לאומי. רחב ככל שיהיה, מלא בכוכבים ככל שיהיה, נהנה מתמיכה של כלי התקשורת ככל שיהיה, הטקס הזה יישאר עדיין טקס פרטי, שפוצע פצע מכוער נוסף בגופה של הממלכה".
"אין כאן שתי מדינות – מדינת ישראל ומדינת האלטרנטיבה - שמנהלות ביניהן שיחות בילטרליות", סיכם ליבסקינד. "מדינת ישראל יש רק אחת. אין בלתה. והתהליך הזה, שבמסגרתו כל מי שלא אוהב את ההנהלה הנוכחית של המדינה מחפש תחליף – לא להנהלה, למדינה - הוא מדרון חלקלק, שכדאי מאוד לכולנו לשתף פעולה כדי לעצור אותו כאן ועכשיו".
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    חנוך דאום לא חכם ולא נבון. חנפן עלוב ודוחה. ז ב ל!!! (ל"ת)
    אפרת 09/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    מגלגל עינים
    ריקלין 08/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האיש שהצביע למפלגת "גזענות יהודית" מפלגה אשר רואה בהסכם שחרור החטופים עיסקה מופקרת (!) מטיף לאחדות? מיקרה נורא שמיגזר מסוים מאד יוצא בגלוי נגד שיחרור חטופים (קיבוצניקים סמולאנים?). כל הזמן רץ לי בראש מה יקרה (ויקרה), כאשר תהיה פגיעה אנושה במתנחלים. מה תעשו אז? תרוצו לקבל את עזרתנו? מגיעה לכם עזרתנו? הרי מעל 50 שנה אתם יודעים שחצי עם מתנגד למה שאתם עושים בשטחים הכבושים. אתם חופרים לעצמכם בור עמוק עמוק.
    סגור
  • 6.
    חושב על ההחרמות וההכפשות שעובר קלמן על שלא נכנע לברנז'ה (ל"ת)
    דיקטטורת המחשבות 08/2024/30
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • 5.
    חנוך דאום העמיק את הקרע בתוך העם בתוך ישראל. עצוב מאד! (ל"ת)
    מאיה 08/2024/30
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור
  • 4.
    ממשלה משיחית ומושחתת
    אלטרנטיבה! 08/2024/30
    הגב לתגובה זו
    7 3
    קלמן אני מבין שאתה "יהלום" על איזה ממלכה אתה כותב על זאתי שהביאה אתנו למצב הנורא הזה. ורוצה לעשות טקס פוליטי. על ממשלה שמפקירה חטופים. קלמן אתה טועה.
    סגור
  • 3.
    דאום ישיש להוסיף שמן לכל מדורה אם את כפותיו תחמם.
    מראה שעל הקיר 08/2024/30
    הגב לתגובה זו
    3 1
    במקום חלוצים גידלנו תאבי בצע ופרסום.
    סגור
  • 2.
    יש לו ביצים, אמת מוחלטת מול קמפיין השנאה בתקשורת (ל"ת)
    יוני דהן 08/2024/30
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 1.
    כל מילה, מתרגשת . (ל"ת)
    זיו 08/2024/30
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור