טלוויזיה

קשת 12 מפתיעה: אחד הזמרים המוכרים בישראל בתפקיד משחק חדש

הזמר המוכר אביהו פנחסוב מצטרף אל הסדרה "ים המוות" (שם זמני) של קשת 12 בונה סגל שחקנים מרשים, כאשר עוד ישחקו בסדרה השחקנית ניב סולטן, הזמרת אנה זק, הבמאי יהיה תומר שני ומי שיפיק יהיה יואב גרוס הוותיק
מערכת ice | 
אביהו פנחסוב (צילום ניר הדר)
עובר גם לעולם המשחק. הזמר הפופולרי, אביהו פנחסוב, שעמד בלב סערה במהלך מלחמת חרבות ברזל בשל הופעותיו בבסיסי צה"ל ובשטחי הכינוס, לוהק לתפקיד מרכזי בסדרת דרמה חדשה בקשת 12 - "ים המוות", שהוא כרגע השם הזמני.  
הסדרה "ים המוות" (שם זמני) של קשת 12 בונה סגל שחקנים מרשים, כאשר עוד ישחקו בסדרה השחקנית ניב סולטן, הזמרת אנה זק, הבמאי יהיה תומר שני ומי שיפיק יהיה יואב גרוס הוותיק.
 
העלילה קורת במלון קורונה בים המלח בו מתרחש מקרה מוות מסתורי. פרט נוסף שחשוב מאוד לציין - סגנון הסדרה יזכיר מאוד את ה"לוטוס הלבן", אחת הסדרות המוכרות והפופולריות של התקופה.
אביהו פנחסוב הוא ללא ספק אחד הזמרים שיודעים לתת "שואו" בכל פעם שהוא נמצא על הבמה. לאחר שהדהים מדינה שלמה כאשר השתולל על הבמה במרץ בתכנית "הכוכב הבא לאירוויזיון" לפני מספר שנים, הוא הצליח לעורר מהומה גם בצה"ל.
כזכור, בסרטון שהעלה פנחסוב לחשבונו ברשת החברתית אינסטגרם, הוא עדכן את קהל מעריציו על המתרחש. "טוב תקשיבו, יש התקדמות", פתח פנחסוב את דבריו והוסיף, "לכל החיילים שפונים אליי להופעות ויודעים שעכשיו אני מוקצה, אז אנשים יקרים הרימו עצומה לכבודי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה