ויראלי

אביהו פנחסוב קיבל 'לא' מצה"ל? זו ההפתעה שלו ל-1,000 חיילים

הזמר לא מוותר על הופעותיו לחיילים ופותח עבורם הופעה בהאנגר 11 ומקצה 1,000 כרטיסים עבור כמה מהגיבורים שנלחמים בעזה ורוצים להתרענן: "לצערי שוב העיפו אותנו, עקב לטענתם השתוללות של חיילים, אז החלטתי שאנחנו נותנים עכשיו 1,000 כרטיסים בסך חי שקלים"
מערכת ice | 
אביהו פנחסוב (צילום ניר הדר)
הזמר מלא האדרנלין אביהו פנחסוב לא יכול להופיע יותר בבסיסי צה"ל ברחבי הארץ? אז הוא מזמין 1,000 חיילים צה"ל להופעה שלו. בסרטון שפרסם פנחסוב הצהריים ברשתות החברתיות, סיפר כי בעקבות השתוללות של חיילים בהופעה האחרונה שלו הודיעו לו מטעם ענף תרבות בצה"ל כי נאסר עליו להופיע בבסיסי צה"ל.
אך למרות זאת, הזמר האהוב לא מוותר על הופעותיו לחיילים ופותח עבורם הופעה בהאנגר 11 ומקצה 1,000 כרטיסים עבור כמה מהלוחמים הגיבורים שמחרפים את נפשם בעזה ורוצים להתרענן. ההופעה תערך בתאריך 29.03 , האנגר 11 בנמל תל אביב.

אביהו פנחסוב בסרטון: "אני שוב רוצה לבקש סליחה מכל החיילים שפונים אלינו עם בקשות שנגיע, אז לצערי שוב העיפו אותנו, עקב לטענתם השתוללות של חיילים, אז החלטתי שאנחנו נותנים עכשיו 1,000 כרטיסים בסך חי שקלים". 
 
עוד השתעשע בסרטון פנחסוב ושאל: "ח"י זה 18? זה 18 שקלים? להופעה ב-29 במרץ בהאנגר 11, החיילים הראשונים שיירשמו בהצגת חוגר בכניסה, אם אנחנו לא יכולים להגיע אליכם, תגיעו אלינו, אוהבים אתכם"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה