תיירות

זהירות: זה שדה התעופה שמעכב בכוונה ישראלים

תופעה הזויה: ישראלים שטיילו בדובאי ובאבו דאבי מתלוננים כי אנשי ביטחון בשדה התעופה מעכבים אותם ומחרימים ציוד צילום. מומחה לטיולים באיחוד האמירויות מסביר כי האמירתים רגישים במיוחד לצילומים בנמלי התעופה המקומיים

מערכת ice |  3
שדה תעופה (צילום freepik)
בגלל המלחמה? תיירים ישראלים שהגיעו לאחרונה לחופשה בדובאי ואבו דאבי, הסתבכו בעת שצילמו תמונות בנמל התעופה, דבר שהוא אסור על פי החוק. מצלמותיהם של המטיילים הוחרמו ולא הוחזרו להם. 
רון, צלם חובב, שנסע לחופשה בדובאי סיפר למאקו: "נהנינו מאוד בחופשה עד שהגענו לנמל התעופה בדובאי בדרכנו חזרה לארץ וצילמנו תמונה שלנו עם מצלמת קנון מקצועית. ישר הגיעו למקום אנשי ביטחון ובלי לשאול שאלות לקחו לי את המצלמה מהיד והחרימו אותה". 
עוד הוסיף כי: "מדובר במצלמה בשווי 7,000 שקלים. ניסיתי להתווכח אבל כלום לא עזר. הסברתי להם שלא צלמנו מקומות בעייתיים בשדה התעופה ושלא ידענו שאסור לצלם, אבל הם סירבו להקשיב ונעלמו. ביקשנו מהם שיעברו על התמונות כדי לראות שלא פגענו בשום ביטחון של שדה התעופה, אבל הם אמרו שיש נהלים ברורים ואין מה לעשות שמדובר בפגיעה בביטחון המדינה".
מספר ישראלים שקרו להם מקרים דומים והמצלמות שלהם הוחרמו, ניסו לפנות לגורמים ישראליים בדובאי בניסיון לקבל את המצלמות היקרות שלהם בחזרה, אך נתקלו בסירוב.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    כשיגמר להם הנפט יחזרו לגמלים (ל"ת)
    דן 01/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    עושים קופה ממצלמות אין משהו אחר תמשיכו לנסוע לשם (ל"ת)
    לב 01/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    ~ אחלה בובאי! טץאחלה יזראלימוס!
    שמפו 01/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ??
    סגור