תיירות

נתב"ג בהודעה חריגה: "עיכובים משמעותיים בטיסות לישראל"

רשות שדות התעופה הוציאה הודעה חריגה על הנעשה בנתב"ג: "על רקע ביטולי הטיסות עלולים להיות עיכובים משמעותיים בטיסות חזרה של הנוסעים שטסו לכיוון אומן. על הנוסעים לקחת זאת בחשבון"
מערכת ice | 
טיסות בינלאומיות נכנסות ויוצאות (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
על רקע ערב חג ראש השנה ולמרות המלחמה וביטולי הטיסות הרבים של חברות תעופה בינלאומיות, אלפי ישראלים עשו את דרכם לעיר אומן שבאוקראינה, שם ייערכו הערב (רביעי) התפילות המסורתיות.
בתוך כך, רשות שדות התעופה הוציאה הודעה חריגה על הנעשה בנתב"ג, במסגרתה הודיעה כי ייתכנו עיכובים משמעותיים בטיסות חזרה של הנוסעים שטסו לכיוון אומן. בהודעה הרשמית נכתב: "על רקע ביטולי הטיסות עלולים להיות עיכובים משמעותיים בטיסות חזרה של הנוסעים שטסו לכיוון אומן. על הנוסעים לקחת זאת בחשבון ולעמוד בקשר עם חברות התעופה".
בצל ההתחממות הביטחונית בישראל, חסידי ברסלב לא מוותרים ועושים כל מאמץ אפשרי כדי להצליח להגיע ולשהות באומן בימי ראש השנה. בימים האחרונים בוטלו עשרות טיסות שהיו אמורות להביא אלפים מחסידי ברסלב להשתתף בקיבוץ ראש השנה באומן.
רבים מאלו שטיסתם התבטלה לא מוותרים ומנסים להגיע בכל דרך אפשרית כשהם מוכנים לעלות על כל טיסה שיוצאת מישראל בתקווה שתפתח בפניהם את האפשרות להספיק להגיע לאומן לפני ראש השנה.
למרות זאת, בשבוע האחרון עברו בשדות התעופה הבינלאומיים הסמוכים לאוקראינה אלפי ישראלים שעשו את דרכם לעבר העיר אומן תוך טלטולי דרך קשים עם נסיעה יבשתית ממושכת דרך מעברי גבול קרקעיים במדינות השונות ביניהם, מולדובה, רומניה, פולין והונגריה. בעיר אומן כבר נמצאים אלפים רבים של ישראלים, ועדיין אלפים נוספים מנסים להגיע כשהעיר כבר מלאה בציבור גדול של מתפללים ואווירת החג מורגשת בכל פינה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה