תיירות

רמי לוי וישראייר ברגע מלחיץ: מה גרם לטיסה לסטות?

המטוס המדובר שעליו שהו כ-180 נוסעים המריא אמש על פי התכנית המקורית מנתב״ג לרודוס וכאמור הוסט לנחיתה באי קוס בשל תנאי מזג האוויר הקשים שלא אפשרו את הנחיתה בצורה בטוחה ביעד
מערכת ice | 
רמי לוי והנפקת ישראייר (צילום מרסלו, Magma Images, shutterstock)
לא רק הטיסה של אל על לליסבון נתקלה בבעיות אמש (רביעי), מתברר כי עקב רוחות חזקות מאוד ברודוס, אחד האיים הפופולריים שיש ליוון להציע, חברת התעופה. ישראייר של איש העסקים רמי לוי נאלצה לנחות אמש באי קוס במקום ברודוס.
יש לציין כי רק לאחרונה ישראייר הודיעה על חזרה לגודל צי מטוסים במתכונת שהייתה זמינה לחברה ערב פרוץ המלחמה וכי יתאפשר לחבר התעופה להוציא אל הפועל את תוכניתה המסחרית המקורית ולהטיס מעל כ- 100 אלף נוסעים במהלך חג הפסח וחודש אפריל 2024
על פי פספורט ניוז, המטוס המדובר שעליו שהו כ-180 נוסעים המריא אמש על פי התכנית המקורית מנתב״ג וכאמור הוסט לנחיתה באי קוס בשל תנאי מזג האוויר הקשים שלא אפשרו את הנחיתה בצורה בטוחה ביעד.
 
הילה הרמולין רונן סמנכ״לית שיווק ומכירות של ישראייר מסרה בתגובה על כך: ״טיסת ישראייר לרודוס מספרה 517 שהמריאה הבוקר מנתב״ג הוסטה לאי קוס עקב רוחות חזקות ברודוס שלא אפשרו נחיתה. לאור תנאי מזג האוויר הקשים המטוס המריא עם הנוסעים בחזרה לנתב״ג וכרגע טיסה זו מתוכננת למחר בבוקר. במידה ותנאי מזג האוויר ישתפרו הנוסעים מרודוס חלקם יחזרו היום וחלקם מחר ישראייר העניקה לאלו שנשארו לילה נוסף במלון.  בטיחות וביטחון הנוסעים הם בראש סדר העדיפות של החברה״.
יש להזכיר כי ישראייר גרופ, חברת התעופה בבעלותו של איש העסקים רמי לוי דיווחה לאחרונה את תוצאותיה לשנת 2023. הכנסות הקבוצה הסתכמו לשיא של כ-390 מיליון דולר, כ-32 מיליון דולר יותר מהשנה שעברה. הגידול בהכנסות ובביקושים למוצרי הקבוצה, הושג הודות לקליטת שני מטוסים נוספים, הרחבת הפעילות של חברות הבת ויישום נוסף של מהלכים טכנולוגים. הקבוצה רשמה שיפור של כ-7 אחוזים ברווחיות הגולמית, שהסתכמה לשיא של כ-60 מליון דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה