תיירות

טיסת החילוץ של ישראלים משריפות הענק ברודוס נחתה בארץ

מטוס החילוץ שהוציאה חברת פספורטכארד לרודוס, נחת לפנות בוקר בנמל התעופה בן גוריון
מערכת ice |  1
מבוטחי פספורטכארד עולים לטיסת החילוץ (צילום פספורטכארד)
על רקע שריפות הענק ביוון, מטוס החילוץ שהוציאה אמש (ראשון) חברת פספורטכארד לרודוס, נחת לפנות בוקר בנמל התעופה בן גוריון עם עשרות מבוטחי פספורטכארד, רבים מהם משפחות וילדים שבילו את חופשת הקיץ ברודוס. עם המטוס יצא צוות פספורטכארד בראשות אלון מעברי, סמנכ"ל חטיבת הסוכנים ונקודות הפצה בפספורטכארד, שניהל את מבצע טיסת החילוץ לרודוס.
פספורטכארד התארגנה תוך מספר שעות לטיסת החילוץ, לנוכח המשך השריפות הפוקדות את האי רודוס בימים האחרונים, הסכנה במוקדי השריפות בדרום האי, והצפיפות והדוחק בחלק  הצפוני של האי, לשם פונו תיירים מכל העולם וכן התיירים הישראליים. מבוטחי פספורטכארד שעלו לטיסה סיפרו על ההימלטות ממוקדי השריפות, בצעידה רגלית ארוכה, בסירות ובאוטובוסים לחלק הצפוני של האי. 

אלון מעברי, סמנכ"ל חטיבת הסוכנים ונקודות ההפצה פספורטכארד. צילום: פספורטכארד
המטוס המריא אמש מנמל התעופה בן גוריון באזור השעה 22:00, נחת בשדה התעופה RHO ברודוס. במשך כשעה, העלה את המבוטחים למטוס, המריא חזרה לארץ, ונחת באזור 2:00 לפנות בוקר בישראל. מפספורטכארד נמסר כי זו זכות גדולה לסייע למבוטחינו ולהחזירם במהירות ובבטחה לארץ. 
 
במהלך היומיים האחרונים, פספורטכארד סייעה למעל ממאה ממבוטחיה, אשר עשרות מהם חולצו  בסירות ואוטובוסים לצד הצפוני של האי, ואתמול, ראשון  בבוקר, הגיע לרודוס בטיסה צוות החילוץ של פספורטכארד בשיתוף מגנוס איתור וחילוץ, וסייע למטיילים מבוטחי פספורטכארד שנדרשו לפינוי או סיוע רפואי, וכן חילץ כ-30 מבוטחים שעדיין שהו במהלך אתמול בחלק הדרומי של רודוס שסמוך למוקדי השריפות, והועברו לצד הצפוני של האי.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    במחיר שלהם אפשר להזמין טיסה הלו''ש ולהישאר עם עודף (ל"ת)
    גיא קולק 07/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור