תיירות

מהפכה בנתב"ג: הטרמינל שננטש ייפתח אחרי תקופה ארוכה

משרד התחבורה מכין את הקרקע לפתיחתו של טרמינל 1 בנתב"ג כבר מעוד כשבועיים, בפעם הראשונה מאז פרוץ מלחמת חרבות ברזל שקיצצה את כמות הנוסעים משמעותית וייתרה את השימוש בו
מערכת ice |  1
נתב"ג (צילום פלאש 90/ משה שי)
בצל הסכסוכים חברות תעופה זרות כמו ריינאייר שהשביתה בשל כך את טיסותיה לישראל וממנה, משרד התחבורה החליט לפעול ועל פי כלכליסט בוחן כעת את פתיחתו של טרמינל 1 בנתב"ג כבר מעוד כשבועיים, בפעם הראשונה מאז פרוץ מלחמת חרבות ברזל שקיצצה את כמות הנוסעים משמעותית וייתרה את השימוש בו. 
ב"כלכליסט" דווח כי מאמינים במשרד התחבורה שהחל ב־1 באפריל, תחודש שם התנועה שוב. למי ששכח, חברת הלואוקוסט הראשונה שנעתרה לחזור לישראל בזמן מלחמת חרבות ברזל, דווקא הפסיקה את טיסותיה לארץ בימים האחרונים. ריינאייר שאהובה מאוד על הישראלים שוב לא מגיעה לכאן, והפעם מדובר בעלויות מסי הנמל שנאלצו לשלם בטרמינל 3, לעומת מה ששילמו בטרמינל 1.
 
בראיון לרשת RTE סיפר המנכ"ל: "אנחנו מאוד מאוכזבים שבנמל התעופה בן גוריון מסרבים לפתוח את טרמינל 1 לטיסות לואוקוסט בינלאומיות, הטרמינל שבדרך כלל ראינאייר פעלה ממנו. אין לנו בעיה להפעיל את הטיסות מטרמינל 3, אבל זה צריך להיות בתעריפים ששילמנו עד עכשיו בטרמינל 1"
ברשות שדות התעופה מסרו: "עם פרוץ המלחמה, ובשל שיקולים שונים ובכללם ירידה בהיקף הנוסעים, שיקולים ביטחוניים וגיוס מסיבי של עובדי הרשות, הושהתה הפעילות בטרמינל 1 וכל הפעילות בנתב"ג הועתקה לטרמינל 3. פתיחת טרמינל 1 מחדש נבחנת באופן עקבי בהתאם לנסיבות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ראיינאייר שונאים את ישראל והישראלים! שיפסיקו "לבכות"
    ישראלי 03/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ראיינאייר עושה הרבה פעילות נגד ישראל וישראלים. גם עשו בתקופה האחרונה. שיפסיקו להתבכיין על עלות תעריף טרמינל 3 מול 1. הםא לא רוצים אותנו ואנחנו לא רוצים אותם ! גם בדולר לא אטוס איתם!
    סגור