תיירות

ריינאייר תחזור לישראל? המנכ"ל מתלונן: "מאוכזבים מנתב"ג"

בראיון לרשת RTE סיפר המנכ"ל: "אנחנו מאוד מאוכזבים שבנמל התעופה בן גוריון מסרבים לפתוח את טרמינל 1 לטיסות לואו קוסט בינלאומיות, הטרמינל שבדרך כלל ראינאייר פעלה ממנו. אין לנו בעיה להפעיל את הטיסות מטרמינל 3, אבל זה צריך להיות בתעריפים ששילמנו עד עכשיו בטרמינל 1"
מערכת ice |  3
תביעה נגד ריינאייר (צילום unsplash,shutterstock)
חברת הלואוקוסט הראשונה שנעתרה לחזור לישראל בזמן מלחמת חרבות ברזל, דווקא הפסיקה את טיסותיה לארץ בימים האחרונים. ריינאייר שאהובה מאוד על הישראלים שוב לא מגיעה לכאן, והפעם מדובר בעלויות מסי הנמל שנאלצו לשלם בטרמינל 3, לעומת מה ששילמו בטרמינל 1.
בראיון לרשת RTE סיפר המנכ"ל: "אנחנו מאוד מאוכזבים שבנמל התעופה בן גוריון מסרבים לפתוח את טרמינל 1 לטיסות לואוקוסט בינלאומיות, הטרמינל שבדרך כלל ראינאייר פעלה ממנו. אין לנו בעיה להפעיל את הטיסות מטרמינל 3, אבל זה צריך להיות בתעריפים ששילמנו עד עכשיו בטרמינל 1"

עוד הוא סיפר בראיון: "ראינאייר תומכת בהחזרת הפעילות האווירית לישראל ובהתאוששותה, אבל אנחנו לא יכולים לבקש מהנוסעים שלנו לשלם מחירים גבוהים יותר, זה לא מקובל עלינו".
קובי זוסמן מנכ"ל יאט"א בישראל פנה על פי פספורטניוז למנכ"ל משרד התחבורה, משה בן זקן וכעת קיבל תשובה מישעיהו סיני, יועץ מנכ"ל משרד התחבורה: "משרד התחבורה והבטיחות בדרכים בהובלת השרה תא"ל (במיל') מירי רגב פועל לשימור רציפות  תפקודית באוויר, בים וביבשה, כחלק מפעולות אלו אנו מנהלים שיח רציף עם חברות התעופה וכלל הגורמים הרלוונטיים להבנת אתגרי השעה וגיבוש פתרונות מיטביים לטובת עתיד ענף התעופה".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ראיינאייר מטרמינל 1
    חנוך 02/2024/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גב שרת התחבורה אם אינך רוצה או יכולה להפעיל את טרמינל 1 יש לדאוג שהמחירים שמשלמות חברות הלואו קוסט ישארו כפי שהיו בטרמינל 1 אם זה לא מסתדר לך ויש לנו כמה חברות שנקראות המוביל הלאומי דאגי שהם יבצעו טיסות לאותם יעדים במחירים הדומים לראיינאייר אולי זה יפתח יותר את חברות התעופה בארץ
    סגור
  • 1.
    צודק
    חל 02/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צודק,אפשר לחשוב שכול חברות התעופה רצות לטוס מישראל,ההחלטה של רשות שדות התעופה פוגעת בתחרות ומעלה את מחירי הכרטיסים,איפה משרד התחבורה?איפה מירי רגב?
    סגור
  • מירי רקב
    אפי 02/2024/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אם מצפים שחסרת האחריות הזו תנקוט בפעולה לטובת האזרחים, ציפיותינו לשוא. הרקובה לא שמה עלינו, עסוקה בללקק לנתניהו ולשרה.
    סגור