תיירות

דרמה בטיסת אל על: זו הסיבה שהמטוס חזר על עקבותיו

טיסת אל על שהמריאה לאחרונה מדובאי לתל אביב, נאלצה לחזור על עקבותיה לאחר שציפור נכנסה לאחד ממנועי המטוס. הנוסעים סיפרו כי המטוס רעד והרעיש באופן בלתי רגיל, והם הועברו למלון זמני בעיר
מערכת ice | 
מטוס אל על (צילום shutterstock)
אין ספק כי כל חברות התעופה מנסה לדאוג בראש ובראשונה לבטיחות הנוסעים בכדי להימנע מתקריות שעשויות להסתיים באסון. עם זאת, תקלות טכניות מתרחשות לפעמים, ולא תמיד יש לחברות שליטה על כך. נראה כי נוסעים בטיסת אל על שהמריאה היום (ראשון) מדובאי, לא ציפו לעובדה כי המטוס יאלץ לחזור על עקבותיו, מה שכנראה יוביל לכך שאת הלילה הקרוב הם לא יעבירו בארץ.
ע"פ פרסום של שמעון יעיש, ציפור נכנסה לאחד ממנועי המטוס, מה שגרם ל"רעשים חזקים", ורעידות משמעותיות שהרגישו הנוסעים. עוד נכתב כי המטוס חזר לדובאי, והטסים הועברו לאחד המלונות בעיר. עם זאת, חשוב לציין כי לא הייתה סכנה לנוסעים, וכי תקלות מהסגנון הזה די נפוצות בעולם התעופה והחברות ערוכות לטפל במקרים כאלו.
 
כזכור, אחד מאירועי הבטיחות הדרמטיים שהתרחשו לאחרונה אירע ב-5 בינואר, כאשר דלת מטוס של חברת בואינג התנתקה ממקומה במהלך טיסה וצנחה מגובה 16,000 פיט היישר לתוך חצר בית פרטי במדינת אורגון שבארצות הברית. אמנם האירוע הזה הסתיים ללא נפגעים, אך אין ספק כי מדובר בסוג של נס וכי המצב היה יכול להסתיים בצורה אחרת. בעקבות המקרה המדובר, החברה החליטה על קרקוע של כלל המטוסים מאותו הדגם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה