TOP 5

זהבי, סולומון או פרץ? הכדורגלנים הישראלים הנעקבים ביותר באינסטגרם

5 הכדורגלנים עם הכי הרבה עוקבים באינסטגרם - ערן זהבי הוא היחיד ברשימה שמשחק כרגע בישראל והוא מקום ראשון בפער של כ-150 אלף עוקבים מהמקום השני אליו הגיע מנור סולומון. מי נכנס לשאר הרשימה?
מערכת ice | 
מנור סולמון, דניאל פרץ, ערן זהבי (צילום shutterstock, אינסטגרם/ דניאל פרץ, ערן זהבי, ויקיפדיה)
האינסטגרם זו הרשת הפופולארית ביותר אצל הספורטאים, במיוחד כשזה מגיע לתמונות יום יומיות, שיתופים בסטורי והודעות על מעבר לקבוצה חדשה או תמונות ממשחקים. יצאנו לבדוק מי הם הכדורגלנים הישראלים שסוחפים אחריהם הכי הרבה עוקבים באינסטגרם. 4 ליגיונרים ורק שחקן אחד שמשחק בישראל. הרשימה:
 
5. מואנס דאבור - 124 אלף עוקבים. דאבור התחיל את הקריירה שלו בארץ במכבי אחי נצרת, מהר מאוד עבר למכבי תל אביב ומשם הוא נמצא כבר 10 שנים בחו"ל ללא חזרה ארצה, כנראה המעבר בין מדינות שונות כמו גרמניה, ספרד, שוויץ, אוסטריה ועכשיו דובאי, הקנו לחלוץ את המספר המכובד של העוקבים באינסטגרם. 
4. ליאל עבדה - 133 אלף עוקבים. הצעיר הכשרוני שרק החודש חתם בשארלוט מה-MLS, נקלע למצב לא נעים כאשר קיבל איומים וקללות מהקהל של קבוצתו הקודמת סלטיק עקב היותו ישראלי. עבדה המשיך לתמוך ולפרסם בעד ישראל למרות המצב אליו נקלע וזכה לאהבה רבה ופרסומים חיובים ברחבי הארץ.
3. דניאל פרץ - 137 אלף עוקבים. השוער המבטיח של באיירן מינכן, אמנם רשם רק הופעה אחת במדי הקבוצה, אך כל הפרסומים סביבו מהיורו המוצלח בנבחרת הצעירה, עד למעבר לבאיירן ולזוגיות עם נועה קירל, עשו את העבודה וסיפקו לפרץ כמות מכובדת של עוקבים באינסטגרם.
2. מנור סולומון - 279 אלף עוקבים. השחקן המוכשר שלצערנו מבלה את הרוב הגדול של העונה מחוץ לסגל של טוטנהאם עקב פציעות, לקח הפסקה מהאינסטגרם בחודשים האחרונים וכתב בפוסט לפני מספר ימים: "התנתקתי קצת מהרשתות, התעסקתי בשיקום שלי. מלא מוטיבציה לחזור חזק יותר מתמיד". מקווים לראות את הכוכב חוזר במהרה
1. ערן זהבי - 427 אלף עוקבים. השחקן הישראלי שרק עולה וממשיך לכבוש ולהיות בצמרת הכדורגל הישראלי במשך כ-15 שנה. בעקבות הפיכתו עם השנים לסמל בתרבות הישראלית, כבר נהייתה מן "חובה" לעקוב אחרי זהבי שתמיד דואג לשתף בתמונות עם המשפחה, לתת את דעותיו בסוגיות למינהן וכמובן תמונות ממשחקים. עם השנים עבר זהבי לאיטליה, הולנד וסין מה שגם עזר לו להגדיל את כמות העוקבים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה