דיגיטל וטק

אינסטגרם עקפה את טיקטוק: זינוק של 20% בכמות ההורדות ב-2023

לאחר שפלטפורמת שיתוף התמונות של צוקרברג התחזקה בזכות העתקת פיצ'ר סרטוני הווידיאו הקצרים של יריבתה הסינית, היקף ההורדות הכולל בשנה שעברה הגיע ל-768 מיליון. לעומת זאת, ההורדות של טיקטוק עלו ב-4% בלבד. מספר המשתמשים הפעילים של טיקטוק הגיע ל-1.12 מיליארד, עם ירידה של 12 מיליון ברבעון הרביעי של 2023
מערכת ice | 
אינסטגרם (צילום shutterstock)
אינסטגרם עקפה את טיקטוק במספר ההורדות בשנת 2023, לאחר שפלטפורמת שיתוף התמונות האמריקנית התחזקה בזכות העתקת פיצ'ר סרטוני הווידיאו הקצרים של יריבתה הסינית. מספר ההורדות הכולל של אינסטגרם זינק ב-20% ב-2023 להיקף של 768 מיליון לעומת שנה קודם לכן, על פי נתוני חברת הנתונים סנסור טאוור. בכך, הפכה לאפליקציה עם מספר ההורדות הגלובלי הגדול ביותר.
ההורדות של טיקטוק שבבעלות ByteDance (בייטדאנס) שבסיסה בבייג'ינג עלו ב-4% בלבד ל-733 מיליון במהלך אותה תקופה. הנתונים הללו מראים כי פלטפורמת שיתוף התמונות של מטא זוכה להצלחה בטרגוט משתמשים חדשים, זאת לאחר שהמנכ"ל מארק צוקרברג זיהה את הצמיחה של טיקטוק כאחד האיומים הגדולים ביותר על אימפריית המדיה החברתית.
 
ב-2020 אינסטגרם הציגה את הפיצ'ר רילז, שמאפשר למשתמשים לחלוק קליפים קצרים, ובכך העתיקה את הפיצ'רים הוויראליים של טיקטוק בגזרת הווידיאו שמשכו אליהם מיליוני צרכנים בני דור ה-Z. במקביל, ישנם גם סימנים לכך כי קצב הצמיחה של טיקטוק נכנס למגמת קיפאון לראשונה מאז הוצגה ב-2016. מספר המשתמשים החודשיים הפעילים של אינסטגרם הגיע ל-1.47 מיליארד, עם עלייה של 13 מיליון ברבעון האחרון של 2023.
לפי נתוני סנסור טאוור, מספר המשתמשים הפעילים של טיקטוק הגיע ל-1.12 מיליארד, עם ירידה של 12 מיליון בשלושת החודשים האחרונים של השנה. בה בעת, לטיקטוק יש יתרון בריתוק המשתמשים, ומעל מיליארד משתמשי טיקטוק הפעילים נשארים זמן רב יותר בפלטפורמה. כך, המשתמשים בילו 95 דקות בממוצע בטיקטוק ברבעון האחרון של 2023, זאת בהשוואה ל-62 דקות באינסטגרם, 30 דקות ברשת החברתית X ו-19 דקות בסנאפצ'ט.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה