ויראלי

10 האמנים עם הכי הרבה עוקבים בטיקטוק ישראל: מי במקום הראשון?

עשרת האמנים עם הכי הרבה עוקבים בטיקטוק בישראל נחשפת: אנה זק במקום הראשון בפער של מעל 3.4 מיליון עוקבים מנטע ברזילי שבמקום השני, עומר אדם ובן אל תבורי רק כמעט נכנסו לרשימה
נעם רז |  7
עשרת האמנים הנעקבים ביותר בטיקטוק בישראל (צילום אינסטגרם/ בן אל תבורי, עומר אדם, מיכה לובטון, אסף לב, יחצ פיגו)

כבר מספר שנים שטיקטוק היא האפליקציה החזקה בשוק, יש היגידו שהיא שולטת בעולם במובן מסוים, במיוחד בדור הצעיר. המון אמנים שמצליחים בארץ וממלאים הופעות ענק, רושמים לעצמם גם הצלחות ויראליות בטיקטוק ומעלים לשם תכנים משלהם כמו ביצועים לשירים, סרטונים קלילים ותוכן מצחיק המוציאים מהאמנים צד קצת אחר שהקהל טרם נחשף אליו. 
 



והנה רשימת עשרת האמנים הישראלים עם הכי הרבה עוקבים בטיקטוק:
 

10. אגם בוחבוט - 261 אלף עוקבים - עמוד הטיקטוק של הזמרת המצליחה מנוהל היטב, היא דואגת לשתף את עוקביה בסרטונים של מאחורי הקלעים בהופעות, קטעים מצחיקים עם אמנים מוכרים כמו סטפן וסטטיק וכמובן טרנדים המבוצעים בצורה מצוינת וגם וולוגים שכיף לראות.

9. מרגי - 275 אלף עוקבים - עמוד הטיקטוק של יהונתן מרגי הוא כנראה היחיד ברשימה שמתעסק כמעט 100% מהסרטונים במוזיקה. בעמוד של הכוכב תוכלו למצוא בעיקר אותו שר, לפעמים שירים שלו ולפעמים קאברים לשירים אחרים, לרוב הוא משלב אינטראקציה עם העוקבים שלו שמבקשים ממנו לבצע שירים מסוימים והוא נענה לבקשתם. אם אתם רוצים להנות מביצועים יפהפיים לשירים האהובים עליכם, תעשו לעצמכם טובה ותבקרו בחשבון הטיקטוק של מרגי.
8. סטטיק - 308 אלף עוקבים - למרות שמאז תחילת המלחמה סטטיק העלה רק 5 סרטונים לטיקטוק, הוא ממוקם גבוה ברשימה, סטטיק עושה את מה שהוא הכי טוב בו - וזה להיות יצירתי - הוא מעלה וולוגים של לפני הופעות, סרטונים מצחיקים וטרנדים. נראה שסטטיק הבין מה הקהל רוצה לראות בטיקטוק והוא נותן להם את זה בצורה מעולה.
7. עדן בן זקן - 376 אלף עוקבים - עדן בן זקן מתחזקת את חשבון הטיקטוק שלה בעקביות כבר כמה שנים והוא מאוד מגוון בתכנים, לפעמים משווקת שירים שלה כמו הסרטון הויראלי ביותר שלה (מוצמד בעמוד שלה) מלפני 4 שנים עם השיר "מועבט" שצבר כמעט 2 וחצי מיליון צפיות, או סרטון מחנוכה האחרון בו היא רק מדליקה חנוכיה עם משפחתה והסרטון הגיע לכמעט 900 אלף צפיות.
 



6. אבי אבורומי - 406 אלף עוקבים - מדובר בזמר שפועל ומוציא שירים כבר כמעט עשור, אך מודה שאני הכרתי אותו מהסרטונים שהיה מעלה ברכבו לטיקטוק בהם הוא היה עונה לעוקביו לשאלות, לרוב בנושאי זוגיות, התגובות המצחיקות והכריזמה של אבי הפכו אותו לויראלי בטיקטוק ולכוכב רשת מהגדולים שיש היום. לכוכב יש גם מגוון להיטים וקהל מעריצים (בעיקר מעריצות) מהמסורים שראיתי.

5. יגל אושרי - 543 אלף עוקבים - יגל היה מעלה סרטונים קורעים לרשת ביחד עם בני משפחתו, הסרטונים נהיו ויראלים מהר מאוד ומשפחת אושרי קיבלה המון אהבה בטיקטוק. כיום יגל אושרי אחראי לאחד הלהיטים הגדולים שיצאו בשנים האחרונות, "לצאת מדיכאון", שגם הוא צבר תאוצה (מעבר להיותו קליט בהגזמה) בזכות טרנד בטיקטוק.
4. נועה קירל - 1.3 מיליון עוקבים - מתחילים לדבר במיליונים. נועה קירל היא כוכבת, ולכוכבת כמו נועה קירל קל להצליח בטיקטוק, היא עושה הכל בצורה מושלמת בחשבון שלה, מהזוויות צילום עד הניאונסים הקטנים, כמו הסרטון שהעלתה בתקופת האירווזיון שהיא אוכלת תות, עושה ליפסינק לשיר "Unicorn" ואוכלת את התות יחד עם העלה. היא ידעה שאנשים בטיקטוק יתעסקו באיך שהיא אכלה את התות והסרטון צבר מאות חיקויים וכמעט חצי מיליון לייקים, כמובן זה מצטרף לעשרות סרטונים ויראלים שהעלתה לחשבונה.
3. סטפן לגר - 1.8 מיליון עוקבים - אולי חשבון הטיקטוק המתוחזק ביותר ברשימה, סטפן מעלה בעיקר סרטוני ריקוד שלו ושירים שלו, ועם כשרון, סטייל כריזמה ומגוון להיטים - קשה לא להצליח בטיקטוק וסטפן עושה את זה ובגדול.
2. נטע ברזילי - 1.9 מיליון עוקבים - למרות שבחודשים האחרונים חשבון הטיקטוק של נטע פחות פעיל, תמיד כיף לצפות בתוכן שלה, כמו הביצוע הנהדר שעשתה עם הלופר המפורסם לשיר "פחד אלוהים" של כפיר צפריר שצבר מעל חצי מיליון צפיות או הסרטונים המיוחדים שהיא מעלה מהופעות וכמובן שעוקבים מכל העולם עקב זכייתה באירוויזיון ב-2018.
1. אנה זק - 5.2 מיליון עוקבים - עם קהל שצברה עוד מתקופת ה"מיוזיקלי", בעקבות היופי והריקודים שלה, אנה זק נשארה רלוונטית ביותר גם בטיקטוק, וולוגים, שירים שלה, סרטונים מצחיקים, טרנדים והכל בגובה העיניים ובצורה שפשוט נותנת חוויית צפייה כיפית ומעניינת לקהל רחב ונראה שעובד לה ובגדול כשהיא בפער של 3.7 מיליון עוקבים מהמקום השני.

תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    וכמה עוקבים קנויים ?
    ערן 03/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היה חשוב להתייחס לכמות העוקבים הקנויים....
    סגור
  • 6.
    אנה זק! אין עליה.נקודה (ל"ת)
    גלי 03/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    ועוד נועה חשבה לתבוע אותם. מצחיקה
    מזל 03/2024/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הנתונים מראים אחרת.
    סגור
  • 4.
    עכשיו נועה קירל תתבע את אנה זק שהיא לא מקום ראשון (ל"ת)
    דנה 03/2024/06
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • 3.
    רמת גן
    מהוד 03/2024/06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אני מאוד נהנה מהכתיבה של הכתב נעם רז. לפי דעתי הוא צריך להיות הכתב הראשי של האתר , כותב יפה , מעניין ומרגש. המשך כך!
    סגור
  • 2.
    שוק
    וואו 03/2024/06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אחלה כתבה!! מי ידע שאנה זק עוקפת את נועה קירל?!?!?
    סגור
  • 1.
    איפה djijsu?
    אוהב קנייה 03/2024/06
    הגב לתגובה זו
    3 0
    העמוד האהוב עליי בטיקטוק לא נמצא פה!! גנוב!!
    סגור