עסקי ספורט

ארגון האוהדים של סלטיק נלחם במועדון: "נמשיך לתמוך בפלסטין"

לאחר שסלטיק הודיעה כי חברי ארגון האוהדים של הקבוצה "הבריגדה הירוקה" מושעים ממשחקי הקבוצה עקב הנפת דגלי פלסטין הודיע ארגון האוהדים כי ימשיך לתמוך בפלסטינים
מערכת ice | 
ליאל עבדה (צילום אינסטגרם/ ליאל עבדה)
המאבק בין סלטיק לגרעין הקשה של אוהדיה "הבריגדה הירוקה" עולה שלב: ביום שלישי האחרון הכריזה הקבוצה כי חברי הארגון מושעים ממשחקי הקבוצה עקב הנפת דגלי פלסטין, הודיע ארגון האוהדים כי ימשיך לתמוך בפלסטינים וכי הקהל הרחב של הקבוצה תומך גם הוא.
גורם בארגון האוהדים אמר לאל ג'זירה כי הדגלים זה רק מסך עשן: "הם רוצים לקנוס אותנו ולהעניש אותנו ומנסים להרתיע אותנו מלפעול, אבל הם יודעים שמצד הקהל הרחב אין להם תמיכה, המועדון חושש מהתדמית שלו ומהאחריות לבעלי המניות של המועדון, הם יודעים שהקהל הרחב תומך בנושא הפלסטיני, אנחנו נמשיך לעמוד לצד הצד החלש של הסכסוך".
גם בסקוטלנד עצמה תוהים מדוע רשויות הכדורגל במדינה אינן חשות בנוח עם התמיכה בעם הפלסטיני: "אופ"א ופיפ"א מיהרו להרחיק את רוסיה מהתחרויות אבל לא מרחיקים את ישראל, זה בגלל שהפלסטינים לא לבנים? הם מרחיקים את הכדורגל מהאותנטיות שלו."

כזכור בקבוצה משחק ליאל עבדה הישראלי שפצוע ולא נמצא בסגל בתקופה האחרונה ועדיין לא ברור אם יישאר במועדון גם לאחר חלון העברות של חודש ינואר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה