עסקי ספורט

מסתבך: כוכב ה-NBA תיעד עצמו עם נשק במועדון חשפנות

אמיתי או ניסיון לשנות תדמית? בתקופה האחרונה ג'ה מוראנט, כוכב ה-NBA הצעיר, הסתבך במספר אירועים הכוללים הכאת נער בן 17, איום וצילומים שלו עם אקדח. ברחבי הרשת לא מאמינים וטוענים כי מדובר בניסיון פתטי של מוראנט לפתח תדמית קשוחה
מערכת ice | 
ג'ה מוראנט (צילום אינסטגרם/ jamorant)
משהו קורה לאחרונה לכוכב הממפיס גריזליס ואחד מהשחקנים הצעירים הטובים ביותר בליגת ה-NBA, ג'ה מוראנט. לאחר שנחשד כי תקף נער בן 17 וכיוון לעברו כלי נשק, השחקן העלה תיעוד לייב בעמוד האינסטגרם הפרטי שלו כשהוא נמצא במועדון חשפנות בשלוש לפנות בוקר.
אתם בטח אומרים, אז מה, מה חדש? בסרטון שהעלה הכוכב הצעיר הוא נראה מחייך, ללא חולצה ואוחז באקדח. נכון לעכשיו לא התקבלה תגובה מקבוצתו ולא מקומישינר הליגה, אדם סילבר, הדואג מאוד לתדמית הליגה.

כזכור, לפני מספר ימים מוראנט נחשד כי הכה נער בן 17 מטנסי במהלך משחק כדורסל ביתי.  הנער טען כי כוכב הגריזליס נתן לו כ-12 אגרופים וביחד עם חבריו תקף אותו. בנוסף, על פי טענת הנער, מוראנט נעלם וכאשר חזר יצא עם אקדח בצורה מאיימת.
לא ברור מה עובר על השחקן לאחרונה ורבים טוענים כי מוראנט, הנחשב לאחד הכוכבים הצעירים של הליגה, פשוט מנסה ליצור לעצמו תדמית קשוחה יותר. בעוד שעד עכשיו מוראנט לא נפגע מהתנהגותו, נראה כי השחקן הולך על חבל דק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה