עסקי ספורט

אגדת הכדורגל פלה: "אתמוך בנבחרת ברזיל מבית החולים"

בצל השמועות על מצבו הקשה וחשש לחייו, מפרסם פלה מבית החולים תמיכה בנבחרת הכדורגל של ברזיל שתתמודד הערב בשמינית גמר המונדיאל מול דרום קוריאה
מערכת ice | 
פלה 1995 (צילום ויקיפדיה)
אגדת הכדורגל הברזילאי פלה, אשר מאושפז בבית החולים ונאבק במחלת הסרטן עם חשש ממשי לחייו, תומך מרחוק בנבחרת הכדורגל של ברזיל שתתמודד הערב (שני) בשמינית גמר המונדיאל מול דרום קוריאה.
בפוסט שפרסם שעות בודדות לפני המשחק בחשבון האינסטגרם שלו, העביר פלה מסר לשחקני הנבחרת הברזילאית שיעודד אותם מבית החולים. הוא פרסם תמונה שלו משנת 1958 בשבדיה, וכתב: "בשנת 1958, בשבדיה, הסתובבתי ברחובות וחשבתי לקיים את ההבטחה שהבטחתי לאבי. אני יודע שרבים מהנבחרת הלאומית הבטיחו הבטחות דומות וגם מחפשים את המונדיאל הראשון שלהם. אני רוצה לתת לכם השראה, חברים שלי. אני אראה את המשחק מכאן מבית החולים ואעודד כל אחד מכם. אנחנו במסע הזה ביחד. בהצלחה לברזיל שלנו!".

למרות הפוסט, הדאגה בברזיל גוברת לבריאותו של פלה בן ה-82, עקב הפרסומים שגופו אינו מגיב לטיפולים הכימותרפיים. בפוסט שפרסם יום קודם לכן כתב פלה: "חברים שלי, אני רוצה לשמור על כולם רגועים וחיוביים. אני חזק, עם הרבה תקווה ואני עוקב אחרי הטיפול שלי כרגיל. אני רוצה להודות לכל הצוות הרפואי והסיעודי על כל הטיפול שקיבלתי. יש לי המון אמונה באלוהים וכל מסר של אהבה שאני מקבל ממכם בכל העולם שומר עליי מלא באנרגיה. צפו גם בברזיל במונדיאל! תודה רבה על הכל".
 
פלה נחשב לאחד מגדולי הכדורגלנים בכל הזמנים אם לא הגדול מכולם. הוא זכה לתהילה בינלאומית בגיל 17 בלבד, כאשר כבש 6 שערים לברזיל במונדיאל 1958, כולל שניים בגמר, בו ניצחה את המארחת שבדיה וזכתה בתואר. פלה, שפרש מכדורגל ב-1977, אובחן כחולה בסרטן המעי הגס בספטמבר 2021.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה