תקשורת ומדיה

פלה מגיב לשמועות בנוגע למצבו: "אני חזק ועם הרבה תקווה"

כוכב הכדורגל הברזילאי פלה מגיב לשמועות בנוגע למצבו הבריאותי הקשה. בפוסט שפירסם בחשבון האינסטגרם שלו כתב פלה כי מצבו טוב ושהא מלא בתקווה
מערכת ice | 
פלה 1995 (צילום ויקיפדיה)
אגדת הכדורגל הברזילאי – פלה, נאבק בימים אלה במחלת הסרטן המכה בגופו בעוצמה רבה. לפי דיווחים בתקשורת הברזילאית מצבו של פלה מוגדר כקשה ויש חשש אמיתי לחייו. כצפוי, סביב מצבו של פלה, אשר נחשב לדמות פופולרית במיוחד בברזיל, הופצו אין ספור שמועות. כעת לאחר ימים ארוכים בהם לא יצאה שום הודעה רשמית בנוגע למצבו, שיתף פלה בחשבון האינסטגרם שלו אודות מצבו הבריאותי.
 

"חברים שלי, אני רוצה לשמור על כולם רגועים וחיוביים. אני חזק, עם הרבה תקווה ואני עוקב אחרי הטיפול שלי כרגיל. אני רוצה להודות לכל הצוות הרפואי והסיעודי על כל הטיפול שקיבלתי" כתב פלה. "יש לי המון אמונה באלוהים וכל מסר של אהבה שאני מקבל ממכם בכל העולם שומר עליי מלא באנרגיה". כיאה לכוכב הכדורגל שהוא, פלה לא התעלם מהמונדיאל ואמר: "צפו גם בברזיל במונדיאל! תודה רבה על הכל".
פלה או אדסון ארנטס דו נסימנטו בשמו המלא, נחשב לאחד מגדולי הכדורגלנים בכל הזמנים. הוא זכה לתהילה בינלאומית בגיל 17 בלבד, כאשר כבש שישה שערים עבור ברזיל במונדיאל 1958, כולל שניים בגמר, בו ניצחה ברזיל את המארחת, שבדיה וזכתה בתואר העולם הראשון שלה. פלה, שפרש מכדורגל ב-1977, סובל בשנים האחרונות מבעיות בריאותיות רבות. הוא אובחן כחולה בסרטן המעי הגס בספטמבר 2021 ובילה שבועיים בבית החולים בדצמבר האחרון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה