עסקי ספורט

הפועל תל אביב אופטימית: אלה השחקנים שיחזירו את האדומים לצמרת

עונת הכדורגל 2024/25 יוצאת לדרך ונדמה שהצעירים של הפועל תל אביב - אל ים קנצפולסקי ובן בנימין, סתיו טוריאל וגוני נאור חזק על הכוונת של האדומים והתקוות של האוהדים. מבחינת אוהדי הפועל והמועדון, הם חייבים לעשות הכל כדי להחזיר את האדומים לליגה הבכירה, ובכך להוכיח שזה גם מקומם כשחקנים שוברי שוויון
דוד זולדן | 
הדרבי התל אביבי בין הפועל למכבי (צילום ישי נאמן, באדיבות אתר ישראל ספורט)
גם הצעירים של הפועל תל אביב, אל ים קנצפולסקי ובן בנימין, סתיו טוריאל וגוני נאור על הכוונת. מבחינת אוהדי הפועל והמועדון, הם חייבים לעשות הכל כדי להחזיר את האדומים לליגה הבכירה, ובכך להוכיח שזה גם מקומם כשחקנים.
ולא רק בקרב שחקני הפועל תל אביב תולים תקוות, אחד השמות המעניינים בין השחקנים הצעירים המבטיחים בליגה הוא קשר עירוני רמה"ש אורי עזו, שנחשב לאחד הכישרונות הגדולים בישראל בגילו (19). לאחר שחתם על חוזה לחמש שנים במכבי תל אביב, הוא ינסה לפרוץ ברמה"ש, קבוצת הבוגרים הראשונה שלו, שבמדיה כיכב גם ערן זהבי לפני 18 שנה.
לאחר האישור הרשמי על העברת הבעלות לידיו של אדמונד ספרא, האדומה תציג את התקציב הגבוה ביותר בליגה הלאומית (כ־12 מיליון שקלים). בתחילת השבוע הודיעו במועדון על הצטרפותו של החלוץ הוותיק בן שהר, שיחד עם שחקנים כמו זיו מורגן, רוי קורין, לירן רוטמן והכישרונות הצעירים של הקבוצה אמורים להוות שלד שכל תוצאה פרט לעלייה מהמקום הראשון תהיה הפתעה גדולה וכישלון צורב. אגב, מאוויס צ'יבוטה עדיין בסגל, למרות הרצון של שני הצדדים להיפרד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה