ויראלי

וויל סמית' בווידוי קשה: "אמא שלי התמוטטה וירקה דם, פחדתי"

וויל סמית', אחד השחקנים הגדולים בהיסטוריה, מוציא בימים אלו אוטוביוגרפיה על חייו בשם "ויל", בה הוא חושף את סיפור חייו הקשה, בו סיפר כי אביו היה מכה את אמו מול עיניו כשהיה בן 9 בלבד: "הרגע ההוא בחדר השינה שלהם, יותר מכל רגע אחר בחיי, עיצב את מי שהייתי וקבע את מי שאהיה לשארית חיי"
מערכת ice | 
וויל סמית (צילום ויקיפדיה)
וויל סמית', אחד השחקנים הגדולים בהיסטוריה, מוציא בימים אלו אוטוביוגרפיה על חייו בשם "ויל", בה הוא חושף את סיפור חייו הקשה והלא שגרתי, אחרי שאביו היה מכה את אמו מולו עוד כשהיה בן 9.
האוטוביוגרפיה יוצאת כעת בשפה העברית, וב-YNET חשפו את הפרק הראשון באוטוביוגרפיה של הכוכב ההוליוודי: "תמיד חשבתי על עצמי כעל פחדן. במרבית הזיכרונות שלי מהילדות אני מפחד ממשהו. מפחד מילדים אחרים, מפחד להיפגע או להיות מובך, מפחד שיחשבו שאני חלש. אבל בעיקר אני זוכר את הפחד מאבא שלי", סיפר תחילה סמית'.
הכוכב ההוליוודי המשיך וגולל את הסיפור הקשה שנחקק בזיכרונו: "הייתי בן תשע כשראיתי את אבא מרים את יד על אמא שלי ומכה אותה בפניה בחוזקה עד שהתמוטטה בעודה יורקת דם. הרגע ההוא בחדר השינה שלהם, יותר מכל רגע אחר בחיי, עיצב את מי שהייתי וקבע את מי שאהיה לשארית חיי".
"מאז", סיכם סמית' בכאב: "כל הרגעים הגדולים בחיי לוו בשורה ארוכה ובלתי נראית של התנצלויות לאמא שלי על חוסר המעש שלי באותו יום. על כך שאכזבתי אותה באותו יום. על כך שלא התייצבתי מול אבא שלי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה