תרבות ופנאי

וויל סמית' נחשף: נתפס מקיים יחסי מין עם חברו הטוב

בראדר בילאל, שלטענתו היה חברו ועוזרו לשעבר של סמית', הצהיר בריאיון שראה השחקן ואת חברו דווין מרטין באקט מיני: "פתחתי את הדלת לחדר ההלבשה של דוויין וראיתי אותו ואת וויל מקיימים יחסי מין אנאליים. הייתה ספה, וויל היה רכון על הספה ודווין עמד והרג אותו, רצח אותו. זה היה רצח שם"
מערכת ice | 
וויל סמית (צילום ויקיפדיה)
אחרי הסטירה לכריס רוק, נציגו של השחקן וויל סמית' מכחיש טענה חדשה נגד הכוכב ההוליוודי שעובר משערורייה לשערורייה, שהשחקן חברו הטוב דוויין מרטין נתפסו מקיימים יחסי מין בחדר הלבשה לפני מספר שנים ולדבריו מדובר בשקר מכוער.
מצית האש במקרה הזה הוא בראדר בילאל, שלטענתו היה חברו ועוזרו לשעבר של סמית', והצהיר בריאיון שראה את השניים באקט מיני: "פתחתי את הדלת לחדר ההלבשה של דוויין וראיתי אותו ואת וויל מקיימים יחסי מין אנאליים. הייתה ספה, וויל היה רכון על הספה ודווין עמד והרג אותו, רצח אותו. זה היה רצח שם".

נציגו של סמית' אמר ל-TMZ: "הסיפור הזה מומצא לחלוטין והטענה שקרית באופן חד משמעי". כמו כן, הוסבר גם כי בעקבת הדברים סמית' שוקל נקיטת משפטיים נגד בראדר בילאל, כאשר מרטין עדיין לא מסר את גרסתו לסיפור ההזוי.
בעבר דווח בצהובון 'סטאר' כי: "ג'יידה לא יכולה לסבול את מערכת היחסים של וויל עם דוויין, היא מרגישה כאילו וויל מנפנף בזה בפרצופה, מבלה איתו כל יום ולוקח אותו לחופשות אקזוטיות בזמן שהיא נשארת בבית לבד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה