ויראלי

שרית פולק חושפת את גבר החלומות שלה - וזה לא מי שחשבתם

לאחר שצצו לא מעט שמועות על זוגיות מתפתחת בין שרית פולק ואורי נגר, כוכבת האח הגדול וגרושתו של סטטיק מפריחה את השמועות ואף מפרסמת את הפנטזיה האמיתית שלה - כוכב סדרת הסרטים החושניים של נטפליקס

מערכת ice | 
שרית פולק (צילום אור גפן)
לאחר שמועות רבות שצצו בנוגע לרומן בין יוצאי האח הגדול אורי נגר ושרית פולק, לאחר שהשניים נצפו צמודים ביום הולדתו של יענקי גולדהבר. גרושתו של סטטיק חושפת את מושא אהבתה - ולא מדובר בנגר.
פולק פרסמה כי כוכב סדרת נטפליקס "365 ימים", מיקאלה מורנה הוא בדיוק הטעם שלה בגברים. זאת לאחר שנשאלה ברשתות על ידי העוקבים "מה את אוהבת בגבר?", והיא בתגובה פרסמה תמונה של מיקאלה ורשמה: "חיצונית הוא מדויק לטעם שלי רק שיעשה לייזר בחזה".
עוד הוסיפה פולק על גבר חלומותיה: "אני ליטרלי נמשכת לאינטיליגנציה. הוא חייב לאתגר אותי אינטלקטואלית בשיח, אחרת אני משתעממת. חוש הומור ואנרגיה מרימה. הוא חייב להיות עם לב טוב, ויציב נפשית. גבר אלפא במובן הטוב". 
נזכיר שגם נגר מיהר להכחיש את השמועות על הזוגיות של השניים כשרשם באינסטגרם: "אני ופולק לא ביחד, ובטח שלא התנשקנו. אמנם זה היה נראה אבל לא קרה, פולק היא כמו אחותי. היא רשומה אצלי ‘שרית של סטטיק’. היא כמו האחות הזאת שנותנת כאפה ובורחת. אם אני אהיה עם שרה זה כמו גילוי עריות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה