ויראלי

טהוניה רובל חושפת דרמה רפואית: "תחזיקו לי אצבעות"

זוכת האח הגדול שיתפה את עוקביה בחשבון האינסטגרם בתוצאות שקיבלה באשר לשני גושים שהתגלו בשדה הימני. היא סיפרה על אחותה ז"ל, שהלכה לעולמה ממחלת הסרטן, וקראה לגולשות להיבדק: "גילוי מוקדם מציל חיים, זה חשוב"
מערכת ice |  1
טהוניה רובל (צילום אינסטגרם/ טהוניה רובל)
זוכת "האח הגדול" טהוניה רובל היא שחקנית ואשת תקשורת מוכרת, והיום (חמישי) נראה כי מדובר באישה אמיצה במיוחד. בסדרת סרטונים שהעלתה לחשבונה באינסטגרם שיתפה בתוצאות פתולוגיות מדאיגות שקיבלה בקשר לשני גושים, אשר נמצאו בשדה הימני בבדיקת אולטרסאונד. רובל שכלה בשנה שעברה את אחותה הבכורה אלמנש בירו ז"ל, שנפטרה ממחלת הסרטן.
"בואו נדבר על נושא סופר חשוב", סיפרה טהוניה לעוקביה מרכבה הפרטי כשהיא בדרכה לרופא כירורג. "אני בדרכי כרגע לבדיקה. כמו שכולכם יודעים, עשיתי ניתוח קוסמטי, ובין הניתוחים הקוסמטיים עשיתי גם חזה, הרמה והקטנה. לפני שעושים את הניתוח הזה צריך לעשות הרבה בדיקות, לבדוק שהכל תקין. אחותי ז"ל, היה לה סרטן בשד. בגלל זה הייתי צריכה לעבור המון בדיקות", סיפרה.
 

"הלכתי לעשות אולטרסאונד שד, ובצד ימין שלי ראו שני גושים מוזרים. לא הבינו מה זה. שלחו אותי לכירורג שד שעשה לי את הבדיקה. לאחר מכן עשיתי MRI, והוא יצא תקין. נאמר לי שאלה גושים שומניים. הלכתי לעשות את הניתוח, ולאחר הניתוח, הפתולוגיה הראתה משהו לא תקין.
"אני עכשיו בדרך לעוד כירורג שד שיאבחן את הדבר הזה, כי הפתולוגיה יצאה תקינה ולא תקינה. אני בדרכי לעוד בדיקה כדי לשלול את הדבר הזה על הסף. המסר שלי פה הוא ללכת להיבדק כי גילוי מוקדם מציל חיים. תחזיקו לי אצבעות, תתפללו עבורי שהגושים הללו הם סתם גושים שומניים שאני אצחק עליהם. וזהו, לכו להיבדק, בבקשה מכן, כי זה סופר חשוב".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שחקנית כמו שאני מנהל בנק, אשת תקשורת כמו שאני אסטרונאוט (ל"ת)
    ניר 01/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור