ויראלי

יעל בר זוהר בווידוי כואב: "כל יום קשה יותר"

המגישה עדיין מתאוששת מהטרגדיה המשפחתית: "לא מסוגלת לרוץ ולדבר, ברצינות. בימים המתוחים הללו שאנחנו עוברים כל יום קשה יותר, כואב יותר. אנחנו חייבים לנסות לעזור לעצמנו לשמור קצת על הנפש, אוקיי, תאחלו לי בהצלחה. מנסה להיכנס לספורט, מנסה לעשות לעצמי טוב כנגד כל הסיכויים"
מערכת ice |  1
יעל בר זוהר (צילום מסך קשת 12)
ב-7.10 באוקטובר, מדינת ישראל קמה לחדשות קשות עם היוודע הפריצה של מחבלי חמאס מעזה לתוך שטחי ישראל, בדרך לטבח שטרם נראה כדוגמתו. בין הנרצחים באותו הבוקר, היה גם עילי אחיינם של גיא זוארץ ויעל בר זוהר.
המגישה והדוגמנית סיפרה לעוקבים שלה באינסטגרם על הרצון לחזור לשגרה ובאימון שערכה עם מאמנת הכושר שלה היא חשפה את התחושות שלה, כמעט שלושה חודשים אחרי הבוקר הקשה: "מרגישה שבשבועות האחרונים הכל סוגר עליי".

עוד היא סיפרה: "מצב הרוח ירוד, והנפש צריכה עזרה. אז החלטתי לחזור לעשות ספורט, שזאת התרופה הטבעית הכי טובה שיש, לאה המדהימה הוציאה אותי מהבית כי לבד לא היה לי סיכוי. האמת שזה באמת עושה לי טוב, אמשיך לעדכן", הבטיחה.
עוד היא סיפרה תוך כדי הריצה: "קולטים את המצוקה שאין לי אוויר? לא מסוגלת לרוץ ולדבר, ברצינות. בימים המתוחים הללו שאנחנו עוברים כל יום קשה יותר, כואב יותר. אנחנו חייבים לנסות לעזור לעצמנו לשמור קצת על הנפש, אוקיי, תאחלו לי בהצלחה. מנסה להיכנס לספורט, מנסה לעשות לעצמי טוב כנגד כל הסיכויים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יעל בר זהר העלילה שנים של אביה שהטריד אותה מינית (ל"ת)
    שי 12/2023/29
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור