ויראלי

נועה קירל בפגישה מפתיעה: "תומכת אמיצה בישראל"

איוונקה טראמפ הגיעה יחד עם בעלה לביקור קצר אך עמוס בישראל, שכלל ביקור בעוטף עזה, מפגש עם משפחות החטופים, הנשיא הרצוג ואפילו ביקור בכותל. אך היא לא ציפתה לפגוש את נועה קירל. מה קרה כשהן נפגשו?

מערכת ice | 
נועה קירל (צילום אינסטגרם/ נועה קירל)

בתו של נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ, איוונקה טראמפ הגיעה לישראל השבוע יחד עם בעלה ג'ראד קושנר, יועצו של טראמפ לשעבר. הביקור ארך כיממה, אך היא הייתה עמוסה ביותר - היא כללה סיור בעוטף עזה שבו היא ביקרה בקיבוצים וראתה את ההריסות מה-7 באוקטובר, בליווי של יו"ר הכנסת ח"כ אמיר אוחנה. 

היא כללה גם פגישה עם משפחות החטופים ואף עם נשיא המדינה יצחק הרצוג. לאורך כל הביקור, איוונקה דאגה לתעד בסטורי ולשתף את מחשבותייה על המצב, והראתה הזדהות עם המשפחות, החיילים, החטופים וקורבנות המלחמה. ממש בסוף הביקור של איוונקה טראמפ בישראל, מסתבר שהיא נפגשה לגמרי במקרה עם אחת הכוכבות הגדולות בישראל כרגע - נועה קירל. 
 


טראמפ שיתפה את התמונה בסטורי בחשבון האינסטגרם הערב (ראשון), וכתבה: "אהבתי לפגוש את האור היפה הזה והתומכת האמיצה בישראל על הטיסה שלי" היא הוסיפה ברקע גם את השיר של נועה קירל מהאירוויזין "Unicorn". אם זה לא מספיק מסתבר שביתה של איוונקה היא מעריצה לא קטנה של נועה, איוונקה הוסיפה בסוגריים לצד תיוג של נועה קירל: "הבת שלי מאוד התלהבה כשהיא מצאה את התמונה הזו בגלריה שלי" .


(צילום: צילום מסך אינסטגרם)
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה