ויראלי

אורטל עמר חושפת: זה מי שהדליף את קלטת הקללות של בן אל

שנה וחצי לאחר הדלפת ההקלטות בהן קילל בן אל תבורי את גרושתו והזכיר גם את בנו תו, אורטל עמר לא סולחת על הפרסום ובטוחה שתזכה בתביעה מול "ישראל היום". וזה מי שלדעתה הדליף את כל העניין
מערכת ice |  1
אורטל עמר, בן אל תבורי (צילום רפי דלויה, פלאש 90/ יונתן זינדל)
לפני כשנה וחצי חשף ערן סויסה ב"ישראל היום" קטעי שמע חמורים עם איומים ששלח בן אל תבורי לגרושתו אורטל עמר, בהם התבטא בחריפות גם נגד בנו תו. מאז תבעה עמר את סויסה והעיתון במיליון שקלים, ורשמה ניצחון בינתיים כשההקלטות הוסרו מהרשת.
בריאיון ליפעת הללי במאקו שהתפרסם אתמול, מגלה עמר את הנסיבות בהן שמעה לראשונה את דבר הדלפת ההקלטות: "הוצאתי את תו מהגן, וכשאני ברכב קיבלתי טלפון מעיתונאי אחר שביקש ממני תגובה על ההודעות הקוליות שפורסמו", מספרת עמר. "שאלתי, 'איזה הודעות קוליות?', הוא שלח לי לינק ושמעתי את זה כאשר תו במושב האחורי, והתחלתי לבכות בכי תמרורים. סגרתי את הטלפון, ו-24 שעות לא פתחתי אותו. זה היה היום הנורא ביותר בשנים האחרונות".

מלבד הדלפת ההקלטות שפוגעות בבנה, מאוד כאב לעמר שכולם סברו שהיא המדליפה. "זה פגע בי מאוד", היא מגלה, "היה מזעזע. לקח לי שבוע לקום מהמיטה, ואני אדם חזק. לא האמנתי שזה מה שקורה לי. גם בן אל האשים אותי, אז זה עוד יותר הוסיף לעליהום. אף אחד לא יצא להגנתי, אף אחד לא האמין לי".
בתשובה לשאלה מי הדליף את ההקלטות, גילתה עמר שמדובר בארבע הודעות שונות שחוברו להודעה אחת. "יש לי חשדות מי הדליף. אני העברתי אותן לבית המשפט כחלק מהליך בדלתיים סגורות, ואחרי שבועיים זה יצא. אם זה מישהו מתוך בית המשפט? לכאורה. אני חושבת שמי שהעביר לא עשה את זה כדי לעשות לי רע. הוא לא חשב שהקהל ילך ויגיד דברים כאלה קשים עליי".
עמר בטוחה כי תזכה בתביעה מול ישראל היום, אבל יותר מהכסף, חשובה לה ההתנצלות. "אני מבטיחה שכל מי שצריך להתנצל עוד יתנצל", היא אומרת.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    קללות
    רוני 12/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתם באמת שזה מעניין ? חצופים יש דברים מעניינים יותר.גועל נפש
    סגור