ויראלי

נטלי דדון מתפוצצת על משפחות החטופים: "אל תתנו לפלג בינינו"

אושיית הרשת יצאה בפוסט באינסטגרם על התנהלות חלק ממשפחות החטופים במהלך מפגשם עם קבינט המלחמה אמש וטענה: "במקום פגישה אינפורמטיבית שהמשפחות מתעדכנות במה שקורה מאחורי הקלעים, הם קיבלו דף מסרים, נערכו להם חזרות והם קיבלו תדרוך"
מערכת ice |  4
נטלי דדון (צילום תיירות בנימין)
הפגישה המתוחה שנערכה אמש בין קבינט המלחמה למשפחות החטופים לא נעלמה מעיניה של אושיית הרשת והדוגמנית נטלי דדון שיצאה בפוסט באינסטגרם נגד חלק ממשפחות החטופים בטענה שהגיעו עם דף מסרים ו"מה להגיד" לראש הממשלה וקבינט המלחמה.
דדון כתבה בפוסט: "ממש נמנעתי מלגעת בפוליטיקה אבל אתמול נפגש מטה החטופים עם קבינט המלחמה.. במקום פגישה אינפורמטיבית שהמשפחות מתעדכנות במה שקורה מאחורי הקלעים, מה שאי אפשר לומר בתקשורת, במקום זה הם קיבלו דף מסרים, נערכו להם חזרות והם קיבלו תדרוך. לא עברה שעה וההקלטות מתוך הפגישה הודלפו…"
עוד הוסיפה אושיית הרשת: "אם למישהו נדמה שיש אדם אחד בפוליטיקה, תהיה מגעילה ומלוכלכת ככל שתהיה, שלא רוצה לראות את כל החטופים שלנו בבית, הוא צריך לראות רופא…"

"מה זה נותן להכניס את הטריז הזה בין משפחות החטופים לקבינט?… לא יכול להיות שהורים מסוימים שירצו לדבר יתקלו בהתנגדויות, צעקות וקללות, ורק לצד אחד או לדעה מסוימת יהיה מקום.. אל תתנו למישהו עם אג׳נדה פוליטית מסוימת לפרוס את חסותו על הדבר הזה שהוא של כולם… אני לא שופטת ולו משפחה אחת על הצורך שלה על הצורך שלה להיאחז במי שכביכול מציע עזרה אבל תפקחו עיניים. אל תתנו לזה להיגרר למקומות שמפלגים בינינו״.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    נטלי דדון -השקט מתאים לך (ל"ת)
    אמירה 12/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    צודקת (ל"ת)
    סימה 12/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 2.
    החטופים
    מוטי 12/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קשה לבלוע קשה לאמר זאת אבל מכל הדיבורים והלחצים של אמריקה וגרמניה ובעלי ההון והשררה בארץ ובחול לא ראיתי עים כל הכבוד והאימפטיה והשימחה לחטופים שהיגיעו מה שמעניין שביניהם שוב יש את המילה שאסור לאמר וליכתוב כי לא תוסיפו כרגיל את התגובה למה אין שם מיזחי אחד בין כל החטופות הנשים מעניין יש דממה מדינה וממשלה ואופוזיציה ללא עמוד שידרה וחזרנו שוב לאותו מצב זאת בושה משהו ממשיך להישתבש וניראה שוב שכסף וכח קונה הכל סתם לידעת כל הערוצים העריצים לדעתי הפעם אסור ליבחור באף מיפלגה לא אופוזיציה ולא קוליציה מה שהוא דפוק כאן אתם יכולים לא לפרסם אני אמצא בפייס מקום לכל העם
    סגור
  • 1.
    מי זאת? (ל"ת)
    הרב קוקו 12/2023/06
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור