ויראלי

כוכבת האח הגדול פרסמה תמונה חושפנית בעירום חלקי וגרמה לסערה

מתמודדת העונה האחרונה של 'האח הגדול', יובל לוי, עוררה שערה גדולה כאשר העלתה לאינסטגרם חושפנית שלה בעירום חלקי אשר תחילה הוסרה על ידי אינסטגרם: "את חיילי צה"ל בלי חולצה לא חוסמים באינסטגרם ולהם דווקא כן רואים פטמה!"
תום נחום | 
האח הגדול (צילום מסך רשת 13)
מתמודדת העונה החולפת של 'האח הגדול' ברשת 13, יובל לוי, מעוררת סערה גדולה ביממה האחרונה כאשר העלתה פוסט עם תמונה חושפנית, שהוסרה תחילה בעקבות דיווחים נגדה, אך בהמשך חזרה והועלתה מחדש. 
לוי העלתה את התמונה מחדש לסטורי שלה וכתבה: "זו התמונה שהורידו לי, את חיילי צה"ל בלי חולצה לא חוסמים באינסטגרם ולהם דווקא כן רואים פטמה! (שהיא, בניגוד לפטמה נשית - למטרות עונג בלבד. שלי לפחות פונקציונאליות) והאימג'ים שלהם בעיניי הרבה יותר אירוטיים. אני לפחות נדלקת מזה, ונראה שגם עוד רבות ורבים וזה מופץ ברשת חופשי. אבל למה שיסירו אותם? על מי מיניות גברית מאיימת? כל מי שלא נוח לו להנות מהתמונה הזו אבל נוח לו או לה עם איזו תמונה של חייל חתיך בלי חולצה - אתם עיוורים וצבועים. מי שלא נוח לו, יכול ללכת. לא מפריע לי. גם לא צריך להודיע".
בהמשך לוי העלתה תמונה של חייל ללא חולצה לדוגמא וכתבה: "זה, לא מיני אינסטגרם?", עם זאת, כאמור, לאחר מכן הפוסט חזר לאוויר ולוי שיתפה את ההודעה שהפנייה שלה לאינסטגרם קיבלה לאחר שהתלוננה על הסרת הפוסט: "הידד! כל מי ששולח.ת לי הודעות בפרטי שזה לא יאה, אינסטגרם אמר שתנוחו ושתבדקו שוב את הסטנדרטים הכפולים שלכם/ן".

אתמול (שלישי), העלה מתמודד האח הגדול של העונה האחרונה יענקי גולדהבר סרטון קצר לעמוד האינסטגרם שלו שבו הוא פונה לסוכנויות השחקנים, המשפיענים וכוכבי הבידור בבקשה להימנע מהחתמות של חטופים שחזרו לפני מספר משבי החמאס.  
גולדהבר אמר בסרטון: "בבקשה מכל הסוכנויות - אל תחתימו את מי שחזרו עכשיו מהשבי, אף אחד לא צריך את זה, ראינו מה קרה. זה עושה לא טוב. תנו לנפש להירגע. אז העוקבים שלה עולים (הכוונה היא לעוקבים של מיה שם, שמאז שנחטפה לחשבון האינסטגרם שלה התווספו עשרות אלפי עוקבים). בסדר, זה מצוין, חשוב מאוד לתת את היחס הטוב זה באמת באמת חשוב, אבל אל תרכבו על זה". 
מאז פרוץ המלחמה, גולדהבר מתבטא רבות ברשתות בנוגע לשינוי המציאות הקיצוני שמדינתנו חווה. בנוגע לעסקת שחרור החטופים הוא רשם בפרופיל האינסטגרם שלו: "אני רק מקווה שעסקת החטופים תכלול את כל החטופים. בלי זה שום עסקה ושום הפסקה. מספיק הם החליטו מתי לפתוח במלחמה. אל לנו לתת להם את ההרגשה שהם גם מחליטים על סיומה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה