ויראלי

בהתערבות השר מלכיאלי יובא בר כלף למנוחות לפני שבת

בר כלף, שהצית את עצמו לאחר שלא הוכר כנכה צה"ל ממשיך להתענות גם אחרי מותו  כאשר החברה קדישא לא הייתה מוכנה לקבור את כלף בנתניה ודרשה ממנה סכום של 42 אלף ש"ח, מאחר ובמשרד הפנים בר רשום בתל אביב, שם גר לפני כשנתיים. בפועל, חלק גדול מהזמן היה הומלס. בהתערבות השר מיכאל מלכיאלי בר יובא למנוחות לפני כניסת השבת
דוד זולדן | 
מיכאל מלכיאלי (צילום פלאש 90)
בהתערבות שר הדתות מיכאל מלכיאלי, יובא בר כלף שהצית עצמו לאחר שלא הוכר כנכה צה"ל למנוחות לפני שבת במושב אביחיל. משפחתו של כלף שהיה תושב ת"א מתגוררים בנתניה וביקשו את סיוע הציבור במימון חלקת הקבר.
בר כלף (33), שהצית את עצמו לפני שלושה ימים לאחר שלא הוכר כנכה צה"ל, יובא למנוחות בשעה 14:30 בבית העלמין במושב אביחיל הסמוך לנתניה. אמו שמתגוררת בנתניה ביקשה להביאו לקבורה בעיר מגוריה, אך בחברה קדישא סירבו לאפשר זאת משום שכתובתו האחרונה רשומה בתל אביב. אולם, כלף היה דר רחוב במשך שנים לאחר שחרורו מהצבא, ולא הייתה לו כתובת מגורים קבועה. לאחר מאבק של משפחתו, בהתערבות שר הדתות מיכאל מלכיאלי, נמצאה עבור בר חלקת קבר במושב אביחיל.

בר כלף, שהצית את עצמו לאחר שלא הוכר כנכה צה"ל ממשיך להתענות גם אחרי מותו  כאשר החברה קדישא לא הייתה מוכנה לקבור את כלף בנתניה ודרשה ממנה סכום של 42 אלף ש"ח, מאחר ובמשרד הפנים בר רשום בתל אביב, שם גר לפני כשנתיים. בפועל, חלק גדול מהזמן היה הומלס.
לאחר שביקשה תרומות למען קבורת בנה - נמצאה ברגע האחרון חלקת קבר עבורו במושב אביחיל הסמוך לנתניה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה