ויראלי

משטרת ישראל בתיעוד מטורף: כך הכלבה תפסה 2 ק"ג סמים

שוטרי המחוז הצפוני בליווי הכלבה לינה, הגיעו  לבית של מחוללי פשיעה בצפון, ובחיפוש במקום איתרו מעל שני קילוגרם של סמים וכן עשרות כדורי תחמושת מסוגים שונים, בזכות הכלבה, שזיהתה את המיקום והובילה את השוטרים לשם. צפו בתיעוד המטורף
מערכת ice | 
התפיסה של משטרת ישראל (צילום דוברות משטרת ישראל)
שוטרי המחוז הצפוני בליווי הכלבה לינה, הגיעו אתמול (רביעי) לבית של מחוללי פשיעה בצפון, ובחיפוש במקום איתרו מעל שני קילוגרם של סמים וכן עשרות כדורי תחמושת מסוגים שונים. במהלך הפעילות של שוטרי המחוז הצפוני בשיתוף לוחמי מג"ב, הם הגיעו לביצוע חיפוש בבית בתחום תחנת טמרה .
עם הכניסה למתחם, לינה, הכלבה שהובילה את הכוח, סימנה על מקום בחצר הבית ובחיפוש שביצעו השוטרים, אותרו במקום עשרות כדורי תחמושת וכן מעל לשני קילוגרם של סם מסוג חשיש. בסיום הפעילות המעורבים (17 ו-24) נעצרו לחקירה בתחנת המשטרה בעיר טמרה והיום צפויה המשטרה לבקש את הארכת מעצרם בבית המשפט בעכו.
ממשטרת ישראל נמסר כי "משטרת ישראל פועלת בכל האמצעים שברשותה על מנת להגיע לגורמים הסוחרים ומפיצים סמים. חלק ניכר מהמאמצים מוכוון מראש לאיתור מפיצי סמים בקרב בני נוער, פעילות עבריינית אשר מכניסה עוד ועוד צעירים למעגל צריכת הסמים. מעגל אשר מעבר לסכנות הבריאותיות המידיות הטמונות בו מתדרדר פעמים רבות להתמכרות, שימוש בסמים, חבירה לגורמים עבריינים ויציאה ממסלול החיים הנורמטיביים".
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה