ויראלי

טיילור סוויפט שוברת שיאים: תכניס מיליארד דולר מסיבוב ההופעות הקרוב

סיבוב ההופעות הקרוב של טיילור סוויפט כבר שבר שיא של מספר כרטיסים שנמכרו להופעה ביום אחד, והשאיר לא מעט מעריצים סקרנים לגבי כמה כסף תרוויח הזמרת מסיבוב ההופעות הקרוב. בינתיים הודיעה סוויפט שתגיע בשנה הבאה להופעות באירופה ואסיה
מערכת ice | 
טיילור סוויפט בהופעה (צילום מתוך האינסטגרם)

סיבוב ההופעות הקרוב של הזמרת טיילור סוויפט בדרום אמריקה ממשיך לשבור שיאים: מספר הכרטיסים שנמכרו בתוך יום אחד להופעתה שבר שיא בשני הלילות שפתחו את המכירה וצפויים להביא להופעותיה למעלה מכ-150,000 צופים - כפול ממספר הצופים שהיו בהופעתה בסופרבול.
 

למרות זאת, עדיין לא ניתן לחשב את כל ההכנסות שתרוויח הזמרת מסיבוב ההופעות הקרוב שיסתיים בארצות הברית, לפני שתצא לסיבוב הופעות נוסף בדרום ומרכז אמריקה. סוויפט הודיעה כי בשנה הבאה תגיע להופיע גם באסיה ואוסטרליה לפני שתסיים את הסיבוב באירופה. לפי ההערכות של "בילבורד" ו"פורבס" הזמרת צפויה להרוויח יותר מכל כוכבות הפופ לפניה.
 


לפי "פורבס" טיילור סוויפט צפויה להרוויח למעלה ממיליארד דולר מכל סיבוב ההופעות הקרוב, סכום שכולל את חלק המכירות דרך פלטפורמת "טיקטמאסטר" דרכה מוכרת הכוכבת את הכרטיסים להופעות, והיא צפויה להפוך למיליארדרית.
 

טיילור סוויפט בת ה-33 נחשבת לאחת הזמרות עם שיאי המכירות הגבוהים בעולם. ספיווט זכתה בעבר ב-12 פרסי גראמי, פרס אמי, 27 שיאי גינס, 40 פרסי המוזיקה האמריקנית ו-23 פרסי המוזיקה של בילבורד.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה