ויראלי

אשתו של מאור אדרי מודה: "אנחנו במשבר, צריך לנשום אוויר"

אחרי שעזב את הבית, מאשרת רעייתו של מאור אדרי לראשונה את הפרסומים על המשבר בין בני הזוג: "המצב מורכב, אני מקווה מאוד שנצלח אותו"
מערכת ice |  1
מאור אדרי (צילום פייסבוק מאור אדרי)
הביצה רועשת בימים האחרונים סביב המשבר בנישואיו של הזמר מאור אדרי, לאחר הפרסומים על כך שעזב את הבית בו התגורר עם רעייתו ואם בנו התינוק, נאור פוני. בני הזוג התגוררו זמנית אצל אמה של פוני עד שדירתם החדשה במודיעין תהיה מוכנה, אך כעת נותרת השאלה האם ישובו לגור יחד.
היום הגיעה פוני, המתחזקת עמוד אינסטגרם עם 50 אלף עוקבות, לאירוע השקה בקניון עזריאלי ראשונים וענתה לראשונה לשאלות על המשבר הזוגי. לאתר מאקו אמרה פוני: "המצב מורכב. זה לא סוד. אני לא מאלה שיגידו לך שהחיים תותים. אני לא יכולה להגיד שאין כלום - כי יש משבר. לצערי, זה צריך להיות לעיני כל, אבל אנחנו זוג כמו כל הזוגות - חווים משבר. מקווה מאוד שאנחנו נצלח אותו".

"היה לנו רגע שכל אחד היה צריך שנייה לנשום אוויר, וזה בסדר ולגיטימי", המשיכה פוני, "אני רוצה להאמין שנתגבר על זה, כי אני באמת מאמינה במוסד הנישואים - ואני חושבת שלא צריך למהר לפרק, ומשברים נמצאים כדי שנתגבר עליהם ונצלח אותם... אני לא חושבת שאין זוג צעיר עם ילד, עם מעבר דירה וכו', שלא חווים משברים. זה חלק מהחיים".
לפני כשנתיים וחצי נישאו אדרי ופוני והפכו להורים בפעם הראשונה, כאשר הביאו לעולם את בנם הבכור ריף, בן השנה וחמישה חודשים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חח
    Poni 01/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פשוט תגידי שהגיע הזמן שלך לכסף ושקט. כפרפרה
    סגור