ויראלי

מזעזע: כך אם ובתה הרגו צעירה במהלך ניתוח פלסטי

אם ובתה שעומדות בפני האשמות רצח במדינת קליפורניה, טוענות שלא היה להן יד במותה של צעירה שעברה אצלן טיפול הזרקת סיליקון להגדלת ישבן
מערכת ice | 
ניתוח פלסטי (צילום האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית)
באוקטובר של שנת 2019 צעירה בת 26 בשם קריסה ראג'פול מקליפורניה הגיע לטיפול קוסמטי אצל צמד של אם ובתה. הניתוח כלל הגדלת ישבן באמצעות הזרקת סיליקון, אך למרבה הצער הצעירה לא שרדה את ההליך הפלסטי ונפטרה באופן מחריד זמן קצר לאחר מכן.
פרטי חקירה מצאו כי האם, ליבי אדאמה (52), ובתה אלישיה גאלאז (24) פרסמו כי הן מבצעות טיפוליים קוסמטיים מוזלים, דוגמת הגדלות ישבן והזרקות, בעוד שאין להן שום הכשרה מקצועית, או היתר רשמי לבצע הליכים רפואיים שכאלו.
במהלך התקרית הוזרק סיליקון ללא בקרה תקינה לישבנה של הצעירה - דבר שעלול לגרום להיטמעות של החומר בזרם הדם ובכך להביא לכדיי זיהומים וחסימת עורקים - מה שגרם לה להתמוטט. "המטפלות" צלצלו לקו 911 בכדיי שתגיע ניידת סיוע רפואי, אך מיהרו לנטוש את המטופלת במקום טרם הגעת הצוות.
היות ולא נשארו במקום ולא דיווחו בעת השיחה למוקד הסיוע בנוגע להליך הרפואי שהעניקו לראג'פול רגעים ספורים לפני כן, לא ידע הצוות הרפואי כלל על ההזרקה ואופייה ולכן לא יכול היה לאבחן במקום מדוע התמוטטה ובהתאם לא היו לא היכולות להעניק לה סיוע מותאם. מסיבה זו נפטרה הצעירה לאחר מכן בבית החולים אליו הובהלה
 
בעת זו האם ובת שוחררו בערבות וצפויות לחזור לבית המשפט בתחילת נובמבר על מנת שיוחלט אם ישנן ראיות מספקות שיאפשרו הגשת כתב אישום בגין רצח והצדקה להמשיך את התהליך בבית המשפט. יחד עם זאת, אמש טענו שתי הנשים כי הן אינן אשמות ברצח הצעירה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה