ויראלי

דיירת האח הגדול לשעבר סופדת לבעלה: "הנשמה והלב כואבים"

דורין סגול כתבה פוסט מרגש במיוחד במלאת 30 למות בעלה: "מתמודדת עם מציאות חדשה ובלתי נתפסת שזה אמיתי. אי אפשר לתאר במילים את הכאב. זר לא יבין זאת, אובדן של קרוב, בעל, שותף, חבר אהוב ואבי ילדיי, שהשם יתן לי כוחות"
מערכת ice |  4
האח הגדול (צילום פייסבוק/ האח הגדול)
חודש חלף מאז הלך לעולמו ליאור, בעלה של דורין סגול, דיירת האח הגדול לשעבר והיום (שני) היא ספדה לו בפוסט מרגש במיוחד באינסטגרם בו היא שיתפה את התחושות שלה לחיות בלעדיו.
סגול כתבה: "היום מלאו 30 יום לפטירתו של בעלי היקר ליאור. כמו שכולכם יודעים אני עוברת תקופה מאוד מאתגרת וקשה לעיכול. הנשמה כואבת והלב שורף ומתמודדת עם מציאות חדשה ובלתי נתפסת שזה אמיתי. אי אפשר לתאר במילים את הכאב. זר לא יבין זאת, אובדן של קרוב, בעל, שותף, חבר אהוב ואבי ילדיי".
 
עוד הוסיפה: "כל שנותר לי זה להיאחז בחיים, בבורא עולם ובמיוחד להיאחז במה ליאור היה רוצה שאהיה מאושרת וחזקה ושאמשיך לבנות את הממלכה שהקמנו ביחד, לפרוח ולהתפתח ולהגשים את כל החלומות שלנו והכי חשוב לגדל את ילדיי באושר. ליאור איתי בליבי ובנשמתי לעד, הוא הכח שלי להמשיך להילחם ולהצליח כמו שהוא תמיד רצה. אני תמיד נאחזת במילים שלו, בפירגון שלו ובכמה הוא האמין בי ואהב אותי.
סגול המשיכה: "אין ספק שזכיתי במשפחה תומכת וחברים שאני כל יום מודה להם שזכיתי בהם שאיתי גם ברגעים הטובים וגם בפחות טובים, שנמצאים בכל רגע נתון ולא מפסיקים לחזק ולתמוך. גם זכיתי בכם - אהבת עם ישראל שלא מפסיק לתמוך ולשלוח הודעות מחממות ולחזק ביחד כל התפילות שלכם בכל התקופה הזו תודה לכולם, זה לא מובן מאליו.

לסיום כתבה: "אני מאחלת לי שהשם יתן לי כוחות נפש לי ולילדי. שליאור ילווה אותי בכל רגע ויחזק אותנו מלמעלה וכל דבר שאעשה היום זה להנצחתו של ליאור ולעילוי נשמתו. כל הצלחה שלי וכל חתן שאלביש זה יהיה בשבילו. ליאור יהיה המלאך השומר שלנו".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מאחל תנחומים לך ולמשפחתך, דורין (ל"ת)
    אלמוני 07/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    התייחסה אליו כמו אל סמרטוט. הקטינה ודרסה אותו (ל"ת)
    לצערי סירסה אותו 07/2022/25
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • לא לעניין! תתבייש ותתנצל!
    אלמוני 07/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האישה נמצאת בשכול ולא משנה מה אתה חושב עליה, זה ממש לא הרגע להיכנס בה!
    סגור
  • איזה שטויות אתה מדבר
    אנונימי 07/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני לא יודע על מה אתה מדבר אבל דורין הלבישה אותי לחתונה ונתנה לי יחס שלא זכיתי לקבל באף מקום אחר.
    סגור