ויראלי

נטלי דדון מזועזעת: "זהו יום עצוב ואפל מאוד"

לאחר שבג"ץ הכריע כי תאושר תפילה ביום כיפור בתל אביב בהפרדה הכוללת מחיצות בגן מאיר, ארגון ראש יהודי, מארגן התפילה, מבטל את התפילה מחשש לפרובוקציות. מי שהזדעזעה מהמלך היא נטלי דדון, שכתבה: "הביריונות ניצחה שוב. להיות עם חופשי בארצנו, כבר לא"
מערכת ice | 
נטלי דדון (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
לאחר שאתמול (רביעי) הכריע בג''ץ כי תאושר תפילה ביום כיפור בתל אביב בהפרדה הכוללת מחיצות, זאת בניגוד לעמדת עיריית תל אביב, וכן לאחר שבכירים בעיריית תל אביב קראו דווקא לכבד את פסיקת בג''ץ ולתת לתפילה להתנהל בשלווה, ארגון ראש יהודי, מארגן התפילה, מבטל את תפילת יום כיפור בהפרדה במרחב הציבורי של גן מאיר בתל אביב, למרות פסיקת העליון. זאת, על פי הארגון, בשל חשש מפרובוקציות.
מי שהדבר עורר את זעמה היא אושיית הרשת והדוגמנית, נטלי דדון, שהעלתה סדרה של סטורים בנושא לחשבון האינסטגרם שלה. תחילה, כתבה דדון: "זהו יום עצוב ואפל מאוד. יהודים מפחדים שיהודים אחרים יהרסו להם את יום כיפור. הביריונות ניצחה שוב".
דדון הוסיפה וכתבה: "להיות יהודייה גאה בארצי, בעלת זכות בסיסית להתפלל בכיפור היכן שארצה, כבר לא. להיות עם חופשי בארצנו, כבר לא. המדירים נלחמים בהדרה מדומיינת. מדירים נשים שונות מהם מהמרחב הציבורי וזה אמור להיחשב נאור וליברלי, לא לקבל את האחר ואמונתו, אפילו לא ליום שהכי קדוש לו בשנה. למי זה מרגיש בסדר?! גם בימים הכי חשוכים בהיסטוריה היהודית חשבו שזה יגמר בזה".
בסטורי נוסף שהעלתה דדון בהמשך היא כתבה: "לעולם לא חשבתי במסגרת כל שנותיי במלחמה באנטישמיות, שהמלחמה הכי כואבת תהיה כאן בארצי מולדתי האהובה עליי מכל". מה דעתכם?
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה