ויראלי

עינב בובליל חושפת שניצלה מאסון: "עצרו את זה בזמן"

עינת בובליל, כוכבת העונה הראשונה של "האח הגדול", חשפה כי היא ניצלה מאסון אחרי ששריפה גדולה פרצה בסמוך לביתה החדש באשקלון: "עצרו את זה בזמן ונגרם נזק קטנטן. הכל בחסדי השם יתברך"
מערכת ice |  1
עינב בובליל (צילום מסך רשת 13)
עינת בובליל, כוכבת העונה הראשונה של "האח הגדול" שהפכה לכוכבת רשת, חשפה היום (שלישי) עם סדרת סטורים שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה, כי היא ניצלה מאסון אחרי ששריפה גדולה פרצה בסמוך לביתה החדש באשקלון.
בובליל העלתה סטורי על רקע השריפה שפרצה בסמוך לביתה וכתבה: "גם זה קרה היום. אבל ברוך השם עצרו את זה בזמן ונגרם נזק קטנטן. הכל בחסדי השם יתברך". בהמשך, העלתה עוד סטורי, בו חשפה כי מה שהציל את הבית שלה מלהישרף הייתה ההחלטה לבנות חומה ענקית סביב ביתה.
בסטורי שהעלתה כתבה בובליל: "כולכן רשמתן לי שזה מעין רעה. אחד הפועלים זרק לשם סיגריה דלוקה, וזה גרם להצתה. כבוד הרב אמר לי ככה: "עינב, מי שלא מאמין בעין רעה, היא לא פוגעת בו. מי שלא נותנת לזה לחדור אליה, זה לא חודר. מי שאין לו עין צרה על אחרים, עין לא פוגעת בו"".
בובליל המשיכה: "להבין למה אני לא מפחדת מעין רעה, כי שום דבר לא שייך לי ולא לאף אחד. כלום לא שלנו. הכל מידו הרחבה של הקדוש ברוך הוא. הבריאות, הפרנסה, הזוגיות, הבית, הכל. ומה ששייך לקדוש ברוך הוא - עין של אדם בשר ודם לא יכולה לפגוע בו. זהו, בשורות טובות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עין הרע
    אולה 05/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מוזר, כשאמי נפטרה הלכתיצלרב אז הם היו צנועים וחבויים ומיד אמר לי שהיא נפטרה מעין הריע. היום מנסים להוות מודרנים ומבטלים דבר כל כך אמיתי וחשוב. צניעות היא הדבר הכי חשוב בחיים. למשוך תשומת לב גורם לקנאה, כעס,ועד לשנאה. ואלו מקרינים או אנרגיה חזקה מאד. זכותך.לא להאמין אבל תנסי לעדן קצת את מהותך. היית מתוקה ועליזה והפכת לבובה . חבל.
    סגור