ויראלי

השחקנית האהובה חושפת בדמעות: "חיה בגיהנום, לא יוצאת הרבה"

רשת ABC שיחררה הצצה לראיון המטלטל בתוכנית הבוקר "Good Morning America" בו מספרת כריסטינה אפלגייט בת ה-52 שפרשה מעולם הבידור לפני כשנתיים: "אני חיה בסוג של גיהינום. אני לא יוצאת הרבה, אז זה קצת מאתגר לכל המערכת שלי. אבל כמובן שאני מקבלת תמיכה נפלאה ואני באמת אסירת תודה"
מערכת ice | 
כריסטינה אפלגייט בטקס האמי (צילום יוטיוב/ Television Academy)
בפעם הראשונה, השחקנית האהובה כריסטינה אפלגייט, שכיכבה בשורה של סדרות מובילות כמו "נשואים פלוס" ו"בשבילי אתם מתים" מדברת על הטרשת הנפוצה בה חלתה לפני כשלוש שנים. היום [שלישי] בריאיון נרחב היא דיברה על הכל.
רשת ABC שיחררה הצצה לראיון המטלטל בתוכנית הבוקר "Good Morning America" בו מספרת אפלגייט בך ה-52 שפרשה מעולם הבידור לפני כשנתיים: "אני חיה בסוג של גיהינום. אני לא יוצאת הרבה, אז זה קצת מאתגר לכל המערכת שלי. אבל כמובן שאני מקבלת תמיכה נפלאה ואני באמת אסירת תודה".

עוד היא סיפרה על ההופעה שלה בטקס האמי נעזרת במקל הליכה: "אתם לגמרי מביישים אותי על המוגבלות כשאתם קמים לכבודי. היה לי קצת בלקאאוט, למען האמת. אנשים אמרו לי, 'היית כל כך מצחיקה', ואני אפילו לא זכרתי מה אמרתי".
היא גם סיפרה: "אני לא יודעת מה עשיתי. הייתי כל כך לחוצה שכבר לא ידעתי מה בדיוק קורה. והרגשתי מאוד אהובה, שזה היה יפה. אני כנראה לא צריכה לומר את זה, אבל הקהל קם לכבוד כולם!".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה