ויראלי

תומר קאפון וזוגתו אורטל בן שושן התחתנו

השחקן הבינלאומי תומר קאפון וזוגתו אורטל בן שושן, נישאו בטקס סודי שנערך מעבר לים: "אני נשוי כבר הרבה זמן. אהבה זה מצרך נדיר במיוחד בימים אלה", שיתף 
רוני שיינר |  2
תומר קאפון (צילום אינסטגרם)
השחקן הבינלאומי תומר קאפון ובת זוגו ב12 השנים האחרונות, השחקנית אורטל בן שושן, נישאו בסתר לפני מספר שנים בטקס שנערך מעבר לים. "אני נשוי כבר הרבה זמן. חיים באושר ועושר עד עצם היום הזה" שיתף קפון את אתר Pplus והוסיף: "אהבה זה מצרך נדיר במיוחד בימים אלה". 
קאפון ובן שושן הכירו בסטודיו למשחק של יורם לוינשטיין. בשנים האחרונות הם מתגוררים בארצות הברית ומגיעים מדי פעם לביקור בארץ. קאפון נחשב לאחד השחקנים הישראליים המצליחים בהוליווד, עם תפקיד מרכזי בסדרה "הבנים", המשודרת באמזון פריים.   
מאז שפרצה מלחמת "חרבות ברזל", קאפון עוסק בהסברה ישראלית בעולם ולא חוסך בביקורת על הממשלה. בראיון לאתר מאקו אמר: "אני רואה כותרות שהן לא כל כך קשורות למצב ולא תורמות לאף אחד ואז אני רואה בחוץ את האנשים הכל כך יפים שיש לנו במדינה ואני אומר, מה זה הדיסוננס המטורף הזה, בין האנשים היפים והעם הזה לבין הפוליטיקאים האלה? זה הקושי שלי". 
קאפון הוסיף ואמר: "הלב שלי נמצא כרגע עם החיילים שמגינים עלינו, וחברים שלי שנמצאים שם כבר יותר מדי זמן. מהיום שקרה מה שקרה, מצאתי את עצמי עובד בזה, אם אפשר להגיד, בלי שכר. גיוס תרומות, עזרה למפונים, הסברה בעולם. כל מה שאפשר".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    2 דברים
    אני 03/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 1
    א. אתה לא חי פה אז אין לך זכות דיבור ב. מילואים? אם לא התייצבת אז תשתוק... כ'כ אופייני לאנשי שמאל לעמוד מהצד ולהיות מבקרי המדינה אבל כשהם צריכים לפעול באמת- הם לא עושים כלום, הסברה זה סבבה.. אבל למה חברים שלך ישנים בבוץ כשאתה בבית הנוח והנעים שלך? כי כסף יותר חשוב לך מערכים!!
    סגור
  • 1.
    נו נו
    אביב 03/2024/06
    הגב לתגובה זו
    5 0
    מי שלא חי פה שלא יבלבל את המוח!!
    סגור