מדדים ומחקרים

נבחרת ישראל נערכת לאולימפיאדה: היכן ומתי ייערכו המשחקים?

הטורניר של הנבחרת יתקיים במארסיי, ליון, בורדו, נאנט, ניס וסנט אטיין בין ה-24 ביולי ל-10 באוגוסט. ישראל תשחק פעמיים בפריז ופעם אחת בנאנט
דוד זולדן | 
אולימפיאדת פריז 2024 (צילום מסך אתר ההתאחדות לכדורגל בישראל, shutterstock, אינסטגרם/ anankhalaily, danielperetz, מסך אתר beitarfc)
הטורניר מתחיל יומיים לפני טקס הפתיחה של המשחקים, וזאת כדי לאפשר שני ימי מנוחה בין משחק למשחק. בנוסף, המשחקים נערכים במספר ערים ברחבי המדינה המארחת. פרט לפריז (פארק דה פראנס), הטורניר יתקיים גם במארסיי, ליון, בורדו, נאנט, ניס וסנט אטיין בין ה-24 ביולי ל-10 באוגוסט. ישראל תשחק פעמיים בפריז ופעם אחת בנאנט.
בדומה ליורו הצעירות, טורניר הכדורגל באולימפיאדה נערך במתכונת של ארבעה בתים בני ארבע נבחרות כל אחד, אשר משחקות שלושה משחקים נגד יריבותיהן בבית. שתי הראשונות מכל בית ממשיכות לשלב רבע הגמר, ומכאן והלאה הטורניר מתנהל בשיטת נוקאאוט עד הגמר אשר נערך בדרך כלל יום לפני סיום האולימפיאדה.
לפני הטורניר קיבלה הנבחרת בשורה מאכזבת, כשהתברר שקבוצתו החדשה של ענאן חלאילי, אוניון סן ז'ילואז, לא מסכימה לשחרר אותו למשחקים. מדובר במכה לא פשוטה לאור העונה האדירה שחלאילי חווה במכבי חיפה וגם עקב היותו אחד השחקנים המשמעותיים בנבחרת עד גיל 20 ששיחקה בקיץ 2023 במונדיאליטו וגם באליפות אירופה של הנבחרת האולימפית באותו קיץ.
מי שכן קיבל את האישור לשחק, הוא אולי השחקן החשוב ביותר בסגל של לוזון, אוסקר גלוך, ששוחרר בסופו של דבר מקבוצתו רד בול זלצבורג. גלוך היה הכוכב הגדול של נבחרת הנוער באליפות אירופה ב-2022, בה סיימה במקום השני, והיה בורג חשוב בהופעתה של הנבחרת הזו באליפות אירופה הקודמת. בינתיים הוא גם הספיק להפוך לשחקן משמעותי בנבחרת הבוגרת תחת הדרכתו של אלון חזן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה