מינויים
מקוקה קולה לגוליבר: מינוי חדש בחברת התיירות הישראלית
חברת התיירות "גוליבר" הודיעה על מינוייה של נגה גלנצר לתפקיד מנהלת השיווק, שהייתה בעברה מנהלת מדיה דיגיטלית בחברה המרכזית לייצור משקאות קלים
חברת "גוליבר" מודיעה על מינויה של נגה גלצנר לתפקיד מנהלת השיווק. במסגרת תפקידה, תהיה גלנצר אחראית על כלל הפעילות השיווקית של חברת גוליבר - באתר, ברשתות החברתיות, מול מוקד המכירות, באמצעות משפיענים ובערוצי התקשור השונים. בנוסף, תהיה אחראית על הובלת מהלכים אסטרטגיים, ניתוח ביצועים שיווקיים ופיתוח שיתופי פעולה.
בתפקידה הקודם, שימשה גלנצר כמנהלת מדיה דיגיטלית בחברה המרכזית לייצור משקאות קלים, המשווקת בישראל בין השאר את קוקה קולה. גלצנר הייתה אחראית על הקמפיינים הדיגיטליים של כלל מותגי החברה, לצד פיתוח אסטרטגיות דיגיטל, שיתופי פעולה, פתרונות טכנולוגיים ופרויקטים. קודם לכן, עבדה בסוכנות oceanmedia כמדיה פלנרית, עם לקוחות ישראלים ובינלאומיים.
תמר גרזון, מנכ"לית גוליבר, בירכה על המינוי ומסרה: "נגה מביאה איתה גישה רעננה, הבנה עמוקה של עולמות הדיגיטל וחשיבה שיווקית ממוקדת תוצאות. אני בטוחה שהיא תתרום רבות לחיזוק המותג ותוביל את השיווק בגוליבר למקומות חדשים".
עוד ב-
עוד בגוליבר, לפי נתוני החברה עולה כי הישראלים מעדיפים לנפוש בפסח הקרוב ביעדי מזרח אירופה על פני יעדי מערב אירופה. בגוליבר מסבירים כי השילוב בין הקרבה והמחיר האטרקטיביים של יעדים במזרח אירופה לבין העובדה שהם נתפסים כידידותיים יותר עבור ישראלים הפכו אותם למבוקשים במיוחד בחופשת הפסח השנה.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה


