תקשורת ומדיה

מרגש: המחווה של נועה תשבי למען החטופים

פעילת ההסברה ה-לא רשמית של מדינת ישראל, נועה תשבי, הוזמנה לאחרונה לטקס הדלקת החנוכייה בבית הלבן. תשבי, שמנסה להעלות מודעות ללא הרף בנושא החטופים, צילמה לחשבון האינסטגרם סרטון ובו היא מקשטת עץ אשוח יחד עם דסקית החטופים
מערכת ice |  1
נועה תשבי (צילום טוויטר/ נועה תשבי)
נועה תשבי ידועה כאחת הלוחמות ההסברתיות החשובות ביותר שיש למדינת ישראל, וזאת בעיקר בזכות החיבור שלה עם יהדות התפוצות. תשבי, המבלה את רוב זמנה מעבר לים (לוס אנג'לס), הוזמנה שלשום (שני) לטקס הדלקת החנוכייה המסורתי של הנשיא המכהן ג'ו ביידן, שם החליטה לתלות על עץ חג המולד את הדסקית המזוהה לאחרונה עם החטופים המוחזקים ברצועת עזה.
בדיוק כמו הנשיא שהביא עמדה נחרצת לצידה של ישראל עם פרוץ אירועי ה-7 באוקטובר, גם תשבי לקחה צעד פעיל במלחמה והתייצבה למען מסע ההסברה אשר משפיענים רבים מנסים להוביל. כידוע, אירועי חנוכה משתלבים כמעט לגמרי (למעשה מקדימים במקצת) את חגיגות חג המולד והשנה החדשה בארה"ב. הבית הלבן קושט במיוחד עבור שני החגים הללו, וניתן היה לראות את הסממנים היהודיים משתלבים בצורה יפה לצד עצי האשוח ושאר קישוטי החג.
 
 
למען העלאת המודעות וכחלק מהקמפיין הגדול בו היא לוקחת חלק, תשבי החלטה לצלם בחשבון האינסטגרם שלה את האקט שבו היא משילה מעליה את הדסקית ומקשטת את העץ שנמצא על ידה. חשוב לציין לשחקנית הישראלית – אמריקנית יש למעלה מחצי מיליון עוקבים בחשבון האינסטגרם שלה, ומובן כי הסטורי שהעלתה גרר צפיות רבות של עוקבים שנחשפים בכל פעם מחדש לסוגיית החטופים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נועה תישבי המופלאה
    מחמוד א זהאר 12/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נועה תישבי תודה על מעשיך הנפלאים למען מדינה שירקה בפניך!! תודה על הירתמותך וללא כל מעמד רשמי (ובתודה לממשלה זו)לטובת העם והמדינמה בכל מקום ובכל שעה שרק יכולה את !! כל הכבוד !!
    סגור