תקשורת ומדיה

לאחר הטענות מצד ישראל: בכיר ברשת BBC נדרש לתת הסברים

חבר הנהלה בכיר ברשת BBC התראיין לערוץ 12, לאחר שהרשת עלתה לכותרות בישראל, והותקפה בשל הפרסום השגוי שלהם על הפצצת בית חולים בעזה והסירוב של הרשת לקרוא למחבלי חמאס טרוריסטים
מערכת ice |  2
רשת BBC (צילום ויקיפדיה, freepik)
חבר ההנהלה הבכיר והאחראי על מדיניות העריכה ברשת התקשורת BBC, דייוויד ג'ורדן, התיישב הפעם על כסא המרואיין ונדרש לספק תשובות לאלעד שמחיוף מערוץ 12, בריאיון שמגיע בעקבות הטענות הישראליות לחד צדדיות של הרשת בכל הקשור לסיקור המלחמה.
הטענות הישראליות לסיקור חד צדדי הגיעו בעקבות מספר אירועים מאז פרוץ המלחמה. תחילה בישראל התקבל בזעם הסירוב של הרשת לקרוא למחבלי חמאס 'טרוריסטים' ובהמשך אף דיווחה הרשת על כך שישראל הפציצה בית חולים בעזה, כשהיא מתבססת על הודעה של חמאס, שלאחר מכן התבררה כשגויה מאחר והפצצת בית החולים התרחשה בעקבות כשל בשיגור רקטה של ארגון הטרור חמאס.
בנוסף, נשיא המדינה, יצחק הרצוג התראיין לרשת הבריטית ולאחר שהריאיון עמו נחתך ונערך בגסות, אפילו הנשיא פרסם הודעה בה הביע את תדהמתו מפרסום הריאיון בצורתו המוגמרת לאחר העריכה, ואמר כי הוא "נדהם" וכי הריאיון עמו "נערך ברשלנות".
 

כאמור, ג'ורדן התראיין במטרה להסביר את שיקולי הרשת ואולי לנקות את שמה, אך לא נראה שהתשובות שנתן בראיון יספקו את הישראלים, שלהם נראה כי כבר נמאס מהרשתות בעולם שבאופן כמעט "אוטומטי" בוחרים לקחת את הצד שמבקר את ישראל.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לשלוח את הילדים שלו לצמאס (ל"ת)
    יעקב ל 11/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    I quit the BBC after 30 years because of antisemitism
    נו 11/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    Israel claims... Palestinian report
    סגור