תקשורת ומדיה

הנשיא הרצוג: "נדהמתי שה-BBC קיצץ את הריאיון, ערכו אותו ברשלנות"

הנשיא הרצוג בראיון ל-i24NEWS על הריאיון המצונזר ב-BBC: "אני חייב לומר שאני נדהם למדי והייתי מקווה שהדברים היו אחרת. רבים בעולם המערבי לא מבינים שזו מלחמה על החיים שלהם"
מערכת ice |  2
נשיא המדינה בוז'י הרצוג (צילום יוטיוב/ Sky News)
נשיא המדינה יצחק הרצוג, סיפר הערב (חמישי) בריאיון ל-i24NEWS על תחושותיו בעקבות הריאיון שהעניק בשבוע שעבר ל-BBC, ראיון שעורר סערה לאחר שדוברו חשף כי קטעים שלמים ממנו כלל לא שודרו.
"בראיון של 28 דקות ל-BBC, למראיינת מכובדת מאד שהגיעה במיוחד לפגוש אותי ואפילו מכירה אותי שנים רבות, הם השאירו רק שש דקות. 'קיצצו' אותו למעשה וערכו אותו בצורה רשלנית ביותר", אמר הנשיא הרצוג.

"זו לא העבודה שלי ללכת ולהתחיל להתעמת איתם", המשיך הרצוג, "אבל אני חייב לומר שאני נדהם למדי (מההתנהלות) והייתי מקווה שהדברים היו אחרת. אבל לא מדובר רק ב-BBC, יש מין נטייה בחלקים מסוימים של העולם המערבי לא להבין שזו מלחמה על החיים שלהם, על היכולת שלהם ליהנות מחיים הגונים, ליברליים, מודרניים ודמוקרטיים, או כל יכולת אחרת לחיים טובים גם אם זה לא במדינה דמוקרטית".
 
עוד אמר הנשיא הרצוג בראיון ללורה סליאר ב-i24NEWS כי רוב המנהיגים כן מבינים זאת ומביעים בצורה ברורה את תמיכתם בישראל: "אני רואה ביטויי תמיכה מדי יום מהמנהיגים, במיוחד כמובן מהנשיא ביידן, סגנית הנשיא האריס, כל הממשל האמריקאי ומשני צדי הקונגרס, וגם כמובן מבריטניה, צרפת, גרמניה ומדינות רבות וחשובות".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לצערי יש לך פשוט קריזמה של צב.
    אדי 11/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תודה על המאמץ אבל הסברה זה לא התחום שלך.
    סגור
  • 1.
    טוב עשו. האיש מייבש ורק אצלנו סובלים את המשעמם הזה בלי (ל"ת)
    לויטה 11/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור