תקשורת ומדיה

הנשיא הרצוג במתקפה על ה-BBC: "מזעזע, זה לא ייאמן"

נשיא המדינה יצחק הרצוג, התראיין לעיתון הבריטי - Daily Mail, ותקף את הדיווח של ה-BBC: "העובדה שהערוץ לא מכיר בחמאס כארגון טרור מחייבת מאבק משפטי ומאבק ציבורי מוחלט. זה לא ייאמן"
מערכת ice |  2
יצחק הרצוג (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
היום (חמישי) החל יומה ה-13 של מלחמת חרבות ברזל, המערכה הכבדה שהביאה להירצחם ונפילתם של לפחות 1,400 חיילים ואזרחים ישראלים בעקבות מתקפת הפתע האכזרית של חמאס. למעלה מ-4,600 ישראלים נפצעו במהלך המלחמה, בעוד לפחות 203 חטופים נמצאים בשבי החמאס בעזה.
בתוך כך, הרבה מאוד גופי תקשורת בעולם שמסקרים את המלחמה מסקרים אותה בצורה מעוותת ולא נכונה, ומחליטים לקחת צד חד משמעי. נשיא המדינה יצחק הרצוג, התראיין לעיתון הבריטי - Daily Mail, ותקף את הדיווח של ה-BBC.
"בעיניי אופן הדיווח של ה-BBC הוא מזעזע", אמר נשיא המדינה והמשיך: "העובדה שהערוץ לא מכיר בחמאס כארגון טרור מחייבת מאבק משפטי ומאבק ציבורי מוחלט. זה לא ייאמן. איזה עוד סוג של עינויים הם רוצים לפני שהם יחליטו שזה ארגון טרור?  ראיתי ראשים כרותים, ראיתי תמונות מחרידות, ילדים ירויים וסיפורים כואבים של משפחות שלמות שנמחקו מעל פני האדמה. מה עוד הם צריכים כדי שיודו שיש לנו עסק עם ארגון הטרור הגרוע בעולם?".
בתוך כך, נשיא המדינה יצחק הרצוג נפגש כעת עם ראש ממשלת בריטניה רישי סונאק, שנחת  היום בישראל לביקור בצל הלחימה, זאת לאחר שנשיא ארה"ב ג'ו ביידן וקנצלר גרמניה אולף שולץ ביקרו השבוע בישראל.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בריטניה מעולם לא תמכה או תומכת בישראל באום ובכלל (ל"ת)
    דולי 10/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    בריטניה מעולם לא תמכה בישראל בשום צורה.
    דולי 10/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל דעאש בקרוב אצלה
    סגור