תקשורת ומדיה

השר אליהו הציע להעביר את כספי התאגיד למלחמה והותקף: "שר פיקטיבי"

השר לענייני מורשת עמיחי אליהו אמר כי ערוץ 11 מחליש את הרוח הציבורית ויש לסגור אותו בשביל לממן את המלחמה. כאן תקפו את השר: "מה אתה עשית חוץ מלסכסך?" גם ביש עתיד הגיבו לדברי השר: "שר פיקטיבי עם תקציב 147 מיליון שקלים"
מערכת ice |  4
עמיחי אליהו (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, שי אפשטיין, shutterstock)
גם במהלך מלחמה, העימותים הפוליטיים לא מפסיקים. שר המורשת עמיחי אליהו התראיין הבוקר לערוץ 7 וטען כי יש לסגור את התאגיד ולהעביר את הכסף שלו לניהול המלחמה, זאת על רקע הביקורת על תקציבי המשרדים המיותרים ואי הוויתור על כספים קואליציוניים. "רוב תקציבי הממשלה מופנים למלחמה" הבהיר אליהו לערוץ 7 וטען כי "יש לסגור את התאגיד ולהעביר את הכספים למלחמה משום שהתאגיד פוגע ומחליש את הרוח".
בתאגיד לא נשארו חייבים והגיבו לדברי השר: "התאגיד הצליח לאסוף עשרה מיליון שקלים לטובת ילדי העוטף, הקים את חמ"ל כאן שחיבר בין מאות ישראלים מתנדבים לבין אזרחים שזקוקים לעזרה, הקים אולפן פתוח לילדים ששגרת יומם הופרה, שלח את אומניו לעודד תושבי הדרום המפונים במלונות, הקים ערוץ מיוחד לזכר הנופלים והנופלות, עובדת הערוץ שנרצחה במסיבת הטבע ברעים איילת ארנין ז"ל ועדיין לא הספקנו להתאבל עליה, ועוד לא מעט דברים אחרים, ומה אתה עשית שר המורשת חוץ מלפלג ולסכסך?".

ח"כ ולדימיר בליאק מיש עתיד היה תקיף יותר: "שר פיקטיבי עם תקציב של 147 מיליון שקלים במשרד המורשת המיותר שלו, עושה כלום ושום דבר ומציע לסגור את התאגידף חוצפן".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    התאגיד מיותר לאללה
    ישי 10/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 3
    לא זוכה לאחוזי רייטינג ועולה לכספי משלם המיסים לחינם
    סגור
  • 3.
    האמת
    גר 10/2023/25
    הגב לתגובה זו
    3 0
    האמת שמשרד לעיניני מורשת מיותר ב 140 מיליון שח תחשבו מה ניתן לעשות ולעזור לאזרחים מהעוטף מגבול הלבנון כמה עמותות אפשר לתת להמשיך לתפקד תיהיה אמיץ סגור את המשרד המיותר תן דוגמא אישית שאיכפת לך
    סגור
  • 2.
    דביל (ל"ת)
    דודו 10/2023/25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    לסגור את התאגיד ומיד.
    מאיר 10/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 3
    אין לתאגיד מקום במדינת ישראל לסגור במידית המקום שגורם נזק למדינה.
    סגור