תקשורת ומדיה

ג'ודי ניר מוזס באמירה יוצאת דופן: "בן גביר המלך"

ג'ודי ניר מוזס דיברה על מינויו הקרב של ח"כ איתמר בן גביר לשר לביטחון לאומי וטענה: "אני מאוד מרוצה מזה שהוא יהיה מפכ"ל על. כל בעיה שתהיה למשטרה המיליונרית שלנו , יש לנו כתובות - בול בפוני. בן גביר המלך. בוא נראה אותך, אם אתה טוב במעשים כמו שאתה אלוף בדיבורים"
מערכת ice |  4
ג'ודי ניר מוזס (צילום פלאש 90/ משה שי)
ג'ודי ניר מוזס, אשת התקשורת והעסקים הישראלית וגרושתו של חבר הכנסת לשעבר, סילבן שלום, מביעה את דעתה לא פעם על המצב המדיני והביטחוני בישראל. היום (רביעי) העלתה ג'ודי ניר מוזס פוסט לחשבון האינסטגרם שלה בו היא טענה כי היא מרוצה מתפקידו המסתמן של חבר הכנסת איתמר בן גביר, בו ישמש כשר לביטחון לאומי, וכי היא תשמח לראות אם הוא "טוב גם במעשים כמו שהוא אלוף בדיבורים".
ג'ודי ניר מוזס סיפרה בפוסט שהעלתה לחשבון האינסטרגם כי "אני מאוד מרוצה מזה שבן גביר יהיה מפכ"ל על, כי בן גביר הוא האיש הכי חשוב בממשלה הזאת עם הכי הרבה השפעה. אז הוא יקבל מלא כסף למשטרה. עכשיו כל הבעיה, שהמשטרה, המיליונרית שלנו, תהיה לה, כמו למשל חוסר משילות, פרוטקשן, אלימות, יש לנו כתובות - בול בפוני. בן גביר המלך. בוא נראה אותך, אם אתה טוב במעשים כמו שאתה אלוף בדיבורים".
לסרטון שהעלתה ג'ודי ניר מוזס היא הוסיפה את הכיתוב: "אני דווקא מרוצה שבן גביר יהיה מפכ"ל על, כי על כל בעיה שתהיה למשטרה המיליונרית שלנו, יש כתובת - בול בפוני: בן גביר המלך".
 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    אישה בלי מח.
    ניר בן גביר 12/2022/14
    הגב לתגובה זו
    1 2
    שכל אין, פרצוף תחת, וולגרית ודוחה
    סגור
  • 3.
    נעשית סתומה יותר ויותר מיום ליום . (ל"ת)
    קיבוצניק 12/2022/14
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 2.
    איפפפ מה יהיה איתה? (ל"ת)
    יוני 12/2022/14
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 1.
    בוא נראה אותך,יא גבר..הבדיחה עלינו (ל"ת)
    אמירה 12/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור