תקשורת ומדיה

ג'ודי ניר מוזס נשברת: "הוא יסכים שאני אמשיך להסתובב ככה?"

ג'ודי ניר מוזס, זעמה על אבי מעוז: הטיפוס הזה, שאמר שנשים לא צריכות להתגייס לצבא ושונא להט"ב, הולך להיות סגן במשרד ראש הממשלה. הוא יסכים שאני אמשיך להסתובב ככה?"
מערכת ice |  1
ג'ודי ניר מוזס (צילום איציק בירן)
ג'ודי ניר מוזס, אשת התקשורת והעסקים הישראלית ואשתו לשעבר של חבר הכנסת לשעבר, סילבן שלום, מביעה את דעתה לא פעם על המצב המדיני והביטחוני בישראל. היום (שני) העלתה ג'ודי ניר מוזס פוסט לחשבון האינסטגרם שלה בו היא הביעה את מורת רוחה על אבי מעוז.
בפוסט שצורף כתבה ניר מוזס: "אבי מעוז, שאמר שנשים לא צריכות להתגייס לצבא ושונא להט"ב, הולך להיות סגן במשרד ראש הממשלה. זו דעתי: "אבי מעוז, הטיפוס הזה, הולך להיות סגן במשרד ראש הממשלה. איך האיש הזה יישב עם יואב גלנט שיהיה שר הביטחון וימשיך לגייס נשים לצה"ל? הוא אומר: 'נשים לא צריכות להתגייס לצבא, הן צריכות להתחתן'. ואיך הוא יישב למשל עם אמיר אוחנה, שגר עם בן זוג וכנראה יהיה שר החוץ? ואתם חושבים שהוא יסכים שאני אמשיך להסתובב ככה?"
ברגעים אלו ניר מוזס פשטה מעצמה את הקפוצ'ון שלבשה ונשארה עם גופיה כשאמרה: "או שאצטרך ללכת ככה", כשבאותו הרגע היא שמה את הקפוצ'ון על הפנים וכיסתה את כולה מלבד את העיניים שלה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מהיכן הקרצת שהוא שונא להט"ב?
    אשר 12/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הם לא שונים בהרבה משאר עובאי עבירה,כמו לחלל שבת,או כל מצוה אחרת מחיי היהדות. מה שנתעב ,הוא ההשתלטות הטרוריסטית,של המיעוט הצעקני הזה,על המרחב הציבורי,המרחב החינוכי הלגימיציה לכיעור והחרבת החיים,של מיעוט מטורף זה, ורדיפת מי שלא חושב כך,בדיוק כמו שאת עושה עכשיו עם הכנויים שהצמדת לו.
    סגור