תקשורת ומדיה

נטלי דדון מתרגשת: "אנחנו צריכים ללמוד מהדרוזים"

הדוגמנית ופעילת ההסברה נטלי דדון ארגנה בבוקר סיור של "סיירת ההסברה" בשומרון, ובערב נפעמה למראה הפגנת הדרוזים במחאה על חטיפת טירן פרו: "ממשלת ישראל תלמדי", כתבה, "ככה עושים את זה!"
מערכת ice |  2
נטלי דדון (צילום פייסבוק/ נטלי דדון)
עוד טרם נודע על הפיגועים הקשים אתמול בירושלים, ארגנה הדוגמנית ופעילת הימין נטלי דדון, שנטלה על עצמה את משימת ההסברה הישראלית בשנים האחרונות, סיור יחד עם "סיירת ההסברה" ברחבי השומרון. בסיירת פעילים מתנדבים הנלחמים בדה לגיטימציה העולמית כנגד מדינת ישראל.
עם היוודע דבר הפיגועים בשתי תחנות האוטובוס בירושלים, כתבה דדון באינסטגרם שלה: "הבוקר הזה התחיל עם תחושות קשות וגם המשיך איתן, שקלתי לבטל, לוותר על התוכניות. אבל מהר מאוד התאפסתי על עצמי. החלטתי שזה חשוב מידי! הסיור המאורגן לשומרון יצא הבוקר יחד עם פעילי סיירת ההסברה. שליחות שזורמת לי בדם נוכח התחושה שההיסטוריה שלנו חומקת לנו מבין האצבעות, פשוט מוכתבת לה מחדש. האויב הכי גדול שלנו הוא הבורות! ואין חשוב מללמוד עוד ועוד ועוד".

בערב, למראה הפגנת הדרוזים שזעמו על חטיפת גופת טירן פרו, תושב דליית אל כרמל, נפעמה דדון מהנחישות, העלתה סרטון מההפגנה וכתבה: "ממשלות ישראל - ככה עושים את זה! מול כוח עונים רק בכוח! ולא, לא העם לא צריך לעשות זאת בשל רפיסות המערכת. אזרחים לא אמורים לקחת את החוק לידיים! ויש מיליון דרכים לפעול בהם גם מבלי לסכן את חיילינו!!! מספיק עם ההכלה. תחזירו לנו את הבנים! אחינו הדרוזים לא יודעים את נפשם מרוב כעס ובצדק! איזו מסירות! אכפתיות מצמררת!"
הבוקר העלתה דדון סרטון מצעדת עמותת "השיבו את הבנים" וכתבה: "קיבלנו שיעור הלילה, אנחנו שטוענים להיותנו אור לגויים, עכשיו תביטו בקומץ הזה (מלח הארץ יש לומר) אנחנו רק קומץ שאכפת לו?!??!?? אני יודעת שלא! הסרטונים של הדרוזים מאתמול מלמדים אותנו שיעור חשוב בערכים, במסירות, באכפתיות, באחדות!!!!!!! כן, גם בכוחניות, כשצריך! כמה אחים ואחיות איבדנו ועדיין לא זזנו מהספה רק נשארנו להתמרמר מול המסכים. כמה עוד ירצחו לנו?!?? כמה נפחד?!? עד מתי ניתן להורים אשר הקריבו בעבורנו את היקר מכל לצעוד לבדם?!?! עד מתי ניתן למשפחות לקבור את יקיריהן מבלי לזוז מאזור הנוחות שלנו. אני שואלת גם את עצמי, באמת, מה קרה לנו?!"
דדון לא יכלה להתעלם גם מהרצח במעבר החציה בחולון, שם נדקר למוות יורי וולקוב, בן 52, לאחר ויכוח שלו ושל רעייתו עם רוכב קטנוע. "מה קורה לנו?", הזדעזעה דדון למראה הידיעה בעיתון, "ככה סתם, על כלום ושום דבר לעיני אשתו!".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שוכחים שיש מהבדואים שפוגעים ביהודים(כמובן לא כולם )
    זה לא כל האמת 11/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הפלסטינים צריכים את הדרוזים הם כמו השמאל בשבילם כמו כן לא לשיכוח שיש דרוזים שעשו פיגועים נגד יהודים
    סגור
  • 1.
    חד משמעי כך חייבים לנהוג בחוטפים ולא ברכרוכיות
    אבי 11/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לכן עד היום בניינו בעזה זוכרים מי ניהל את המערכת כן אותם אנשים רכרוכיים הם היו צריכים ממזמן להיות בבית
    סגור