תקשורת ומדיה

מישל גרציג נפתחת: "לא ציפיתי להתחתן, לא מתכננת ילדים"

מישל גרציג, שהתחתנה עם אחד הכוכבים הגדולים בעולם הכדורגל, טיבו קורטואה, נפתחת בראיון מסקרן: על החתונה, האם תרצה ילדים, קו ישראל ספרד ואיך המשפחה הגיבה על הבשורות?
מערכת ice |  1
מישל גרציג וטיבו קורטואה (צילום פייסבוק/ Thibaut Courtois)
מישל גרציג, הדוגמנית המצליחה שהתחתנה לאחרונה עם אחד הכוכבים הגדולים ביותר בכדורגל העולמי, טיבו קורטואה, התראיינה היום (חמישי) "במאקו" וחשפה את הכל על הזוגיות עם השוער.
"אחרי הניצחון בגמר ליגת האלופות, היינו על יאכטה באווירה רומנטית במהלך חופשה בדרום איטליה, ואז בשקיעה הוא כרע ברך והציע לי. היה מרגש ומפתיע, לא ציפיתי. הוא לא היה יכול למצוא רגע יותר מרגש ומתאים מזה", סיפרה גרציג על הצעת הנישואין שקיבלה.
על התגובות של המשפחה והחברים אמרה גרציג: "כולם התרגשו. התקשרתי להורים שלי בווידאו והם בכו ממש, אבל מסתבר שהם ידעו את זה כבר לפני, כי הוא ביקש את ידי כמה חודשים לפני כן מההורים שלי, שזה ממש מקסים מצדו".
על השאלה זה להיות עם גבר שיש לו ילדים בוגרים ענתה גרציג: "מדהימים וממש ממש כיף. הם חצי אצל האמא וחצי אצלנו, בסופו של דבר הוא אף פעם לא היה נשוי ואנחנו חווים את הזוגיות הזו ביחד. לא הייתה לו זוגיות רצינית מאז שיש לו ילדים, אז הכל ביחד, לומדים את זה ביחד וזה מהמם. הילדים קיבלו אותי יפה מאוד, חמודים ומתוקים".
 
על השאלה האם יהיו להם ילדים משותפים ענתה: "בעזרת השם, נראה. אני לא מתכננת, מה שיגיע יגיע. החתונה? "אין עדיין תכנונים. אנחנו לא יודעים, זה ממש תלוי בכדורגל, מנסים למצוא את הזמן הכי טוב בכל המשחקים".
על מקום מגוריה אמרה: "אני מעדיפה לחיות גם בישראל וגם בספרד. אני טסה המון לארץ אבל נמצאת יותר במדריד, כי הוא לא יכול לטוס ולהיות גמיש כמוני. הכל תלוי בכדורגל שלו. אני מאחלת לו להישאר בריאל מדריד, כי זה מועדון החלומות שלו, וכשהוא מאושר - אני מאושרת". 
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בושה
    עוז 07/2022/15
    הגב לתגובה זו
    2 2
    בטח ערב רב לא יהודיה יהודיה לא מתחתנת עם גוי נשים צדקניות העדיפו למות מאשר גוי יגע בהם גועל נפש
    סגור