תקשורת ומדיה

תחנות הרדיו בישראל בחרם: "לא נשמיע יותר את שיריו"

בתגובה לדברים הבזויים של רוג'ר ווטרס ("ישראל סיפרה שקרים מלוכלכים ומתועבים מאז 7 באוקטובר") בנוגע לכך שנשים ישראליות לא נאנסו במתקפה האכזרית, תחנות הרדיו הפופולריות בישראל, -99FM, רדיו תל אביב, 100FM ורדיו לב המדינה, הודיעו כי לא ישמיעו את שיריו של סולן להקת פינק פלויד: "הזדעזנו מדבריו"
מערכת ice |  1
רדיו (צילום shutterstock)
סולן להקת פינק פלויד רוג'ר ווטרס ידוע בדעותיו הקיצוניות בנוגע לישראל, ועמדתו הפרו פלסטינית החריפה. אתמול (שלישי), הוא התראיין לתוכניתו של העיתונאי פירס מורגן, וטען כי לא הוצגו הוכחות לכך שילדים נשרפו ונשים נאנסו במהלך זוועות השבת השחורה. "ישראל סיפרה שקרים מלוכלכים ומתועבים מאז 7 באוקטובר", אמר.
בתגובה לאמירות הבזויות של ווטרס, לרוב תחנות הרדיו בישראל פשוט נמאס והם החליטו להחרים את שיריו של הזמר. מי שהחלה בכך היא מנכ"לית אקו 99FM, נעם כהן גפן, הודיעה כי תחנת הרדיו הפופולרית תחרים ותפסיק לשדר את שיריו של ווטרס עד הודעה חדשה.
כהן סיפרה כי "מאז תחילת המלחמה הפחתנו את ההשמעות של שיריו ושירי להקתו המוערכת פינק פלויד כמעט לחלוטין. הזדעזענו מדבריו בראיון, כמובן שלא נשדר את שיריו בעתיד הנראה לעין". בנוסף ל-99FM, גם ברדיו לב המדינה ו-100FM הודיעו שיפסיקו לשדר את שיריו. בהמשך, גם רדיו דרום ורדיו תל אביב הודיעו כי יצטרפו לחרם על סולן להקת פינק פלויד.
החרם בתחנות הרדיו בישראל נגד רוג'ר ווטרס מגיע אחרי הקריאה של יור נעמת, חגית פאר, שפנתה לתחנות הרדיו בישראל בבקשה להחרים את ווטרס: "אל תשדרו עוד את שיריו של רוג׳ר ווטרס - אין לתת במה למכחיש שואת ה-7 באוקטובר".
"ההתבטאויות שלו מהלילה וטענותיו שחמאס כלל לא אנס נשים וגברים ולא ביצע טבח בעוטף מצטרפות להתבטאויות עבר רבות שבבסיסן אנטישמיות ורוע לב טהור. הדבר הערכי והנכון הוא להחרים את יצירותיו ואותו ובוודאי לא להיות שותפים לתגמולים אותם הוא מקבל מכל השמעה של שיריו״.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    למה ג'ון לנון נרצח לפני שנים אבל ווטרס
    אנדר וויגין 07/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השטן עד היום חי????????????????
    סגור